شناسهٔ خبر: 3904649 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

جگوار XE و گام‌های بلند

جگوار XE و گام‌های بلند

عصرخودرو: جگوار با ورود به بازی در زمین خودروهای متوسط لوکس، گامی بلند برداشته است. اما در ابتدا برای توانایی رقابت این خودرو با سدان های آلمانی، جای سؤال زیادی وجود داشت.

صاحب‌خبر -

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازمیهن صنعت، ادریس البا (Idris Elba) بازیگر، نوازنده و فیلم‌سازی است که در یک سفر 1200 کیلومتری از لندن تا برلین با جگوار XE همراه شد. سفری با پیمایش چهار کشور در سه روز که در آب و هوایی سرد و برفی صورت گرفت.

نسخه دیزلی که البا سوار شد در چنین مسیری به‌طور متوسط تنها 4.3 لیتر در هر صد کیلومتر، سوخت مصرف کرد. گرچه شاید شرایط جوی امکان رانندگی اسپرت را از ی گرفته و بیشتر مسیر را هم در بزرگراه‌ها طی نموده باشد. با این وجود می‌توان گفت که این خودرو، واقعاً یک خودروی اقتصادی است. با این وجود لذت سواری و تکنولوژی‌ها و لوازم این خودرو بیشتر مورد توجه البا قرار گرفته‌اند که باعث گردیده نسبت به BMW سری 3 یا مرسدس کلاس سی و آئودی A4 تبدیل به انتخاب برتر شود.
جگوار همچنین اخیراً جزئیات بیشتری از محدوده لوازم جانبی موجود برای سدان XE را منتشر نموده است. این خودرو با هفت پیشرانه و در سه تنظیم سیستم تعلیق و 12 گزینه برای چرخ‌ها و 18 رنگ بدنه در دسترس خواهد بود. 24 گزینه برای طراحی ظاهری، 40 گزینه در بخش لوازم آپشن و 17 گزینه لوازم مراقبتی و نگهداری خودرو نیز برای جگوار XE درنظر گرفته شده‌اند.
برای تفریحات آخر هفته می‌توان از یک باربند دوچرخه روی سقف استفاده کرد. برای سفرهای طولانی‌تر هم جگوار یک باربند جعبه ای با حجم 430 لیتر و طراحی آئرودینامیک و اسپرت را پیشنهاد می‌کند. یکی دیگر از لوازم مفید جانبی برای جگوار XE هم تکیه‌گاه آرنج با خنک‌کننده داخلی برای قرار دادن بطری‌های نوشابه است.
جگوار می‌خواهد خودرویی را ارائه کند که طیف وسیعی از نیازهای مشتریاان را پاسخگو باشد و در عین عملی بودن و کارآمدی، مقرون‌به‌صرفه، جذاب و هیجان‌انگیز هم باشد. - See

نظر شما