شناسهٔ خبر: 39045530 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بهترین روش برای خرید و تحویل کتاب درسی قبل از شروع سال تحصیلی

همین که سال تحصیلی به انتها می رسد، بیشتر والدین و دانش آموزان دغدغه ثبت نام کتاب های درسی خود را برای سال آینده دارند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌  بیشتر دانش آموزان دبستانی برای تهیه کتاب های درسی خود از طریق مدارس اقدام می کنند و با ثبت نام کتاب از طریق روشی که مدارس به آن ها آموزش داده است خیال خود را بابت خرید کتاب های درسی سال آینده خود راحت می کنند.

در این میان، یکی از مشکلات مهمی که بیشتر دانش آموزان برای تهیه کتاب های خود دارند این است که مدارس کلیه کتاب های آموزشی را در ابتدای سال تحصیلی به دانش آموزان تحویل می دهد و این مورد برای بسیاری از دانش آموزان و والدینی که قصد تمرین و تکرار قبل از شروع سال تحصیلی را دارند یک مشکل بزرگ است. با این حساب راه حل چیست؟

خرید اینترنتی کتاب های درسی مدارس، ساده ترین روش برای سفارش کتاب

خرید کتاب هنوز هم برای بسیاری از متقاضیان کتاب های درسی دبستان و دبیرستان، به صورت ثبت نام در کتاب فروشی ها و مدارس و به شکل حضوری شکل می گیرد در صورتیکه این روزها روش های ساده تر و راحت تری برای سفارش انواع کتب وجود دارد.

بسیاری از والدین و دانش آموزان هنوز به این  مسئله واقف نیستند اما امروزه و با حضور فروشگاه های اینترنتی کتاب، به راحتی می توان برای خرید کتاب درسی اقدام کرد. به این صورت که والدین می توانند با انتخاب یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند برای سفارش آنلاین هر یک از کتاب های درسی مورد نیاز خود اقدام کنند و پکیج کتاب های درسی فرزندان خود را قبل از اول مهر تحویل بگیرند.

به این صورت دانش آموزان و والدین فرصت مناسبی برای مرور سرفصل های آموزشی خواهند داشت و به این صورت می توانند قبل از شروع سال تحصیلی برای برنامه ریزی تحصیلی فرزندان خود اقدامات لازم و کافی را انجام دهند.

آیا امکان خرید کتاب های تک جلدی به صورت آنلاین وجود دارد؟

یکی از معضلات مهم دانش آموزان در اواسط سال تحصیلی، دغدغه خرید کتاب های تک جلدی درسی است. این دسته از دانش آموزان به علت گم کردن و یا آسیب دیدن کتاب های خود نیاز دارند به سرعت کتاب مورد نظر خود را پیدا کنند تا بدون هیچگونه وقفه به مطالعه کتاب های خود بپردازند. با توجه به اینکه خرید کتاب تک جلدی درسی در بیشتر کتاب فروشی ها امری ناممکن است در اکثر مواقع دانش آموزان مجبور به خرید کتاب های سال گذشته می شوند.

از آن گذشته بسیاری از متقاضیان شرکت در آزمون سراسری نیز برای خرید کتب تک جلدی جهت مطالعه و آمادگی برای شرکت در کنکور به مشکل می خورند. حالا راه چاره چیست؟

این دسته از دانش آموزان و متقاضیان، به راحتی می توانند برای خرید هر یک از کتاب های تک جلدی مورد نیاز خود از طریق بانک کتاب درسی اقدام کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن کتاب خود را درب منزل تحویل بگیرند.

سفارش کتاب کمک درسی به صورت اینترنتی

یکی دیگر از مهم ترین نیازهای دانش آموزان، والدین و حتی معلمان در سراسر کشور انتخاب کتاب های مکمل تمرین و تکرار است تا دانش آموزان بتوانند با استفاده و به کار گیری مکرر از این کتاب ها تمرین و تکرار بیشتری داشته باشند.

این دسته از کتاب ها که عموما به کتاب های کمک آموزشی معروف هستند، تمرین های طبقه بندی شده و نمونه سوالات مهم امتحانی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد و با ارائه پاسخنامه تشریحی سوالات توضیحات کامل و جامعی برای پاسخ صحیح سوالات به دانش آموزان ارائه می دهد.

همچنین ارائه درسنامه های جامع و طبقه بندی شده در این کتاب ها موجب شده تا دانش آموزان در صورت عدم حضور در کلاس های درس نیز بتوانند کلیه مباحث آموزشی را با توضیحات و مثال های کاربردی یاد بگیرند.

خرید کتاب کمک درسی این روزها از جمله ضروری ترین موارد برای دانش آموزان مقاطع دبستان و  دبیرستان به حساب می آید والدین می توانند برای تهیه هر یک از کتاب های کمک آموزشی مورد نظر خود بدون مراجعه حضوری در انتشارات ها و کتابفروشی های موجود در سطح شهر، نسبت به خرید اینترنتی کتب مورد نظر خود اقدام کنند.

مارکا کتاب، بهترین و بزرگ ترین بانک جامع خرید اینترنتی کتاب

بانک کتاب مارکا، به عنوان یکی از بهترین و جامع ترین فروشگاه های آنلاین خرید کتاب درسی و کمک درسی، این امکان را برای والدین و دانش آموزان فراهم کرده تا بتوانند برای خرید آنلاین کتاب های درسی وکمک آموزشی خود در هر ساعت از شبانه روز اقدام کنند و کتب مورد نظر خود را با امکان ارسال رایگان درب منزل خود تحویل بگیرند.

در نظر داشته باشید که این فروشگاه جامع اینترنتی مرجع کاملی برای خرید انواع کتاب عمومی و حتی دانشگاهی به حساب می آید. شما می توانید برای خرید و انتخاب کتاب مورد نظر خود به دسته بندی محصولات موجود در سایت بانک کتاب مارکا رجوع کنید و محصول مورد نظر خود را برای سفارش انتخاب کنید.  

انتهای پیام/

نظر شما