شناسهٔ خبر: 39041570 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اجرای عملیات دفاع بیولوژیک در سمنان با مشارکت ۳۰۰ گروه جهادی+ فیلم

جانشین قرارگاه زیستی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از اجرای عملیات دفاع بیولوژیک در این استان با مشارکت ۳۰۰ گروه جهادی در روز شنبه هفته آینده خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی خالقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با تسلیت به خانواده‌های داغداری که این روزها عزیزترین افرادشان را در مواجهه با ویروس منحوس کرونا از دست داده‌اند و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت اظهار کرد: قرارگاه زیستی سپاه استان سمنان، برنامه‌های متعددی را در مقابله با ویروس کرونا پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به مناسبت میلاد باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار و با توجه به رصد و پایشی که از مناطق آلوده استان سمنان انجام داده است، عملیات استانی دفاع بیولوژیک را آغاز خواهد کرد.

جانشین قرارگاه زیستی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: این عملیات استانی در روز شنبه، نهم فروردین‌ماه امسال، از ساعت ۱۰ صبح در سراسر این استان آغاز خواهد شد.

خالقیان افزود: در این طرح، تمام نقاط آلوده و سراسر استان سمنان به‌وسیله گردان‌های جنگ نوین سپاه قائم استان سمنان و با حضور ۳۰۰ گروه جهادی از بسیجیان دلاور و امکانات مردمی و ماشین‌آلات مکانیزه که در اختیار سپاه قرار دارد، رفع آلودگی می‌شود.

وی بیان کرد: حذف مناطق آلوده انجام می‌شود تا به قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا در استان سمنان کمک کند و امیدواریم هرچه سریع‌تر بتوانیم این ویروس را از استان ریشه‌کن کنیم.

این ویدئو را ببینید:

انتهای پیام/2249/ن/

نظر شما