شناسهٔ خبر: 39039050 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تولید روزانه 12 هزار ماسک و گان بهداشتی توسط گروه‌های جهادی مازندران

دبیر قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در مازندران از تولید روزانه 12 هزار ماسک و گان بهداشتی به همت گروه‌های جهادی این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

یاسر رحمتی‌خورشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نکا اظهار کرد: با استفاده از توان نیروهای جهادی استان مازندران در قالب قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی در طول سال و در شرایط مختلف در جریان است.

وی گفت: در شرایط فعلی و با توجه به شیوع ویروس کرونا، قرارگاه جهادی ستاد اجرایی حضرت امام در مازندران با تمام توان وارد کار شده و تولید روزانه 12 هزار ماسک و گان بهداشتی به همت گروه‌های جهادی مازندران در دستور کار است.

دبیر قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی حضرت امام در مازندران با اعلام اینکه 10 گروه جهادی در حوزه تولید ماسک و گان بهداشتی فعال هستند؛ یادآور شد: برهمین اساس تولید روزانه 12 هزار ماسک و گان در دستور کار است.

رحمتی‌خورشیدی همچنین از فعالیت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مازندران خبر داد و خاطر نشان کرد: در قالب این بنیاد هم توزیع بسته‌های بهداشتی در دستور کار است که تاکنون  5 هزار اقلام بهداشتی در بین  مددجویان کمیته امداد و نیازمندان توزیع شد.

این مسؤول افزود: با همکاری مراکز نیکوکاری امداد در 18 شهرستان مازندران و کانون بسیج مهندسان کشاورزی در 10 شهرستان کمک‌های بهداشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

وی گفت: علاوه بر تولید و توزیع ماسک و گان و توزیع بسته‌های بهداشتی، سامانه 4030 پزشکان جهادی این ستاد هم با استفاده از این سامانه پاسخگوی اطلاعات پزشکی، درمانی و بهداشتی در مورد ویروس کرونا و مقابله با آن هستند.

انتهای پیام/86002/ع

نظر شما