شناسهٔ خبر: 39036367 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

طراحی وب سایت ارزان و سریع با قالب وردپرس

بسیاری از مشتریان بالقوه شما زمان قابل توجهی را در اینترنت سپری می‌کنند تا بتوانند نیازهای خود را مرتفع کنند، از این‌رو اهمیت وب سایت برای جلب و جذب آنها اهمیت می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام راست چین،  با توجه به شیوع ویروس کرونا، می‌توانید بدون اتلاف وقت و هزینه‌های اضافی و احتمال آلوده شدن، محصولات و خدمات خود را به صورت ایمن در اختیار مشتریان قرار دهید و اعتبار برند خود را افزایش دهید.

سه راهکار طراحی سایت شامل برون سپاری طراحی، استفاده از سایت‌ساز و قالب وردپرس را در ادامه بررسی می‌کنیم، با امید به اینکه راهنمایی ما برای شما مفید باشد.

برون‌سپاری به شرکت‌های طراحی وب

یکی از اولین راه کارهایی که به ذهن می‌رسد، واگذار کردن صفر تا صد ساخت وب سایت به شرکت‌های طراحی سایت است. هزینه نسبتا بالای ۸ تا ۱۰۰ میلیون تومان و وابستگی شدید به برنامه‌نویس از اولین مشکلات این روش است. به ازای هر تغییر باید با برنامه‌نویس هماهنگ کنید و پروسه تولید و خطایابی می تواند برای شما زمان‌بر باشد.

راه‌اندازی سایت با استفاده از سایت ساز

دومین راهکار استفاده از سایت ساز و فروشگاه سازهای آماده است. در این روش فرد یا شرکت برای طراحی وب از ابزارهای آماده استفاده می‌کند. اولین مشکلی که در این روش وجود دارد عدم سازگاری سایت سازها با زبان فارسی است. البته شرکت‌های ایرانی زیادی سایت سازهای مختلفی را فارسی‌سازی کرده و با قیمت‌های متفاوتی ارائه کرده‌اند. اما مشکل اینجاست که اگر پشتیبانی از سمت شرکت تولید کننده نرم‌افزار ارائه نشود یا شرکت تعطیل شود وبسایت شما با مشکلات جدی مانند عدم به‌روزرسانی و مشکلات امنیتی مواجه می‌شود.

راه‌اندازی سایت با وردپرس

وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوای رایگان در دنیاست که بیش از %۳۵ کل سایت‌های موجود بوسیله آن راه‌اندازی شده‌اند. این سیستم طیف وسیعی از پوسته (ظاهر و صفحات سایت) و قابلیت‌ها را تحت عنوان قالب و افزونه، برای توسعه یک وب سایت حرفه‌ای در اختیار کاربران قرار داده است.

راست چین به عنوان اولین مرجع، قالب و افزونه فارسی بیش از ۴۰۰۰ محصول متنوع برای ساخت سایت فروشگاهی، شخصی، شرکتی و... با قیمت بسیار پایین در اختیار کاربران قرار داده است. شما می‌توانید با کمک قالب فروشگاهی ظاهر جذابی برای سایت خود طراحی کرده و با نصب افزونه‌های جانبی یک فروشگاه اینترنتی تمام عیار بسازید.

با نصب افزونه فروشگاهی وردپرس قابلیت‌هایی مانند تیکت پشتیبانی، صدور صورت حساب، نمایش محصولات ویژه و بسیاری امکانات دیگر، یک وب سایت کاملا اختصاصی طراحی کنید.

سایت ساز، قالب وردپرس یا طراحی اختصاصی سایت؟

هر دو سیستم های وردپرس و سایت ساز ابزارهای مناسبی برای طراحی سایت ارزان در زمان کوتاه هستند در عوض طراحی اختصاصی سایت کاملا مطابق با نیاز کاربر است. حال بنظر شما کدام یک از راهکارها بهتر است؟

در ادامه به معیارهایی اشاره می‌کنیم که شاید در انتخاب شما تاثیرگذار باشد:

توسعه: امکان اضافه کردن قابلیت‌های جدید به سایت

هزینه: هزینه طراحی، سفارشی سازی، تهیه هاست و دامنه

زمان: زمان راه‌اندازی سایت و خطایابی

انعطاف‌پذیری: جایگزینی پلتفرم جدید

سهولت استفاده: سادگی استفاده از سایت برای ورود مطلب، محصول و برگه

پشتیبانی: پشتیبانی بمنظور توسعه و رفع اشکالات احتمالی

نکته: عدم پشتیبانی و به‌روزرسانی سایت منجر به منسوخ شدن تکنولوژی آن شده، بنابراین مجبور به تغییر پلتفرم خواهیم شد. انعطاف پذیری بمعنای قابل تعویض بودن پلتفرم است، که در وردپرس با تعویض قالب قابل انجام است.

طراحی سایت ارزان با وردپرس

برای روشن شدن اختلاف هزینه سه روش مذکور، به بررسی هزینه ساخت سایت در شرکت‌های طراحی وب، قالب فروشگاهی وردپرس راست چین و سه تا از بهترین سایت سازها می‌پردازیم. سپس هزینه نگهداری این سایت‌ها را در طی ۳ سال بیان می‌کنیم.

 

طراحی سایت با قالب وردپرس راست چین: هزینه قالب فروشگاهی نگارشاپ ۲۱۵.۰۰۰ تومان، هزینه هاست لینکوس ۵۰۰ مگابایت ۵۲.۰۰۰ تومان و هزینه خرید دامنه ۸۰۰۰ ir تومان، که درمجموع هزینه سالیانه آن ۲۷۵.۰۰۰ تومان است.

سایت ساز انتخاب مناسبی برای راه‌اندازی سریع یک وب سایت ساده است، اما هرگونه سفارشی سازی نیازمند صرف هزینه مجدد بوده و خارج شدن از این سرویس به هردلیلی بر رتبه و اعتبار سایت تاثیر منفی می‌گذارد. برخی از سایت سازها شرط ورود تعداد ۲۰۰۰ محصول دارند که گسترش فروشگاه را محدود می‌کند.

اما اگر برنامه‌های بزرگی در سر دارید و نمی‌خواهید خود را از نظر عملکرد محدود کنید، استفاده از قالب آماده وردپرس راهی برای پیشبرد اهداف کسب و کاری شما است. این سیستم اپن سورس با افزونه‌هایی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد به قدری انعطاف‌پذیر است که هر چه در ذهن دارید احتمالا قابل پیاده‌سازی خواهد بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما