شناسهٔ خبر: 39033970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عضو کمیسیون عمران مجلس: "جهش تولید" با کار جهادی محقق می‌شود‌ / دولت موانع تولید را از سر راه بردارد

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با تأکید بر رفع موانع پیش پای تولیدکنندگان گفت: جهش تولید به‌معنای کار جهادی است و مجلس دهم باید بتواند در زمان باقیمانده راه را برای تولیدکنندگان باز کند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محمدمهدی افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با بیان اینکه باید با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و تأکید ایشان برای رونق و جهش تولید به‌سمت اهداف تعیین شده حرکت کنیم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره مدبرانه سال‌ها را نامگذاری می‌کنند و از همین رو باید فوراً کارگروه جهادی تشکیل دهیم تا جهش تولید شکل بگیرد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس جهش تولید را به‌معنای کار جهادی دانست و عنوان کرد: باید بلافاصله و بدون وقفه کار جهادی را شروع کنیم و دولت نیز موظف است از طریق بانک‌ها روند کار تولیدکنندگان را تسهیل کند و پیچ و خم‌هایی که آنان را دلسرد می‌کند را از سر راه بردارد.

وی با اشاره به اینکه رونق و جهش تولید در نهایت موجب اشتغالزایی جوانان تحصیلکرده کشور می‌شود افزود: نخستین اقدام برای رفع موانع تولید شناسایی تولیدکنندگان و باز کردن راه برای فعالیت آنها است زیرا شناخت سختی کار تولیدکنندگان و رفع موانع پیش روی آنها توسط دولت امری مهم در تحقق جهش تولید است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تأکید بر تقویت قدرت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور خاطرنشان کرد: قدرت اقتصادی کشور در سایه تحقق جهش تولید شکل می‌گیرد و باید با شناخت تولیدکنندگان و تسهیل سیستم اداری برای فعالیت بیشتر آنان در این جهت حرکت کنیم.

افتخاری بیان کرد: یقیناً یکی از بحث‌های اصلی در کمیسیون عمران مجلس موضوع جهش تولید خواهد بود و مجلس دهم باید بتواند در زمان باقیمانده راه را برای تولیدکنندگان باز کند و بروکراسی اداری پیش پای تولیدکنندگان را با تشکیل کارگروه‌ها و شنیدن صدای آنها بردارد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم این روزها با عمل به صحبت متخصصان حوزه بهداشت مراقب سلامتی خود باشیم ابراز داشت: مسئولان باید پس از حل بحران کرونا به فکر اوضاع اقتصادی باشند و از تولیدکنندگان بیشتر حمایت کنند تا بتوانیم با تکیه بر توان داخلی به پیشرفت اقتصادی کشور کمک کنیم.

انتهای پیام/613

نظر شما