شناسهٔ خبر: 39033687 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده منتخب مردم ارومیه در مجلس یازدهم: شعار جهش تولید با «خودباوری» مسئولان محقق می‌شود ‌

نماینده منتخب مردم ارومیه در مجلس یازدهم گفت: بی‌شک تا زمانی که باور مسئولان تغییر نکند و «خودباوری» در میان آنها وجود نداشته باشد نمی‌توان شعار جهش تولید را محقق کرد و متاسفانه، مسئولان در زمینه تحقق شعارهای اقتصادی نتوانسته‌اند نمره قبولی کسب کنند.

صاحب‌خبر -

وحید جلال‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به شعار سال اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه نامگذاری‌های سالیان گذشته که در موضوع رشد و پیشرفت اقتصادی مطرح بود، امسال را نیز به نام« جهش تولید» نامگذاری کردند.

وی تاکید کرد: بی‌تردید تا زمانی که باور مسئولان تغییر نکند و «خودباوری» در میان آنها وجود نداشته باشد نمی‌توان شعار جهش تولید را محقق کرد و متاسفانه تاکنون نیز، مسئولان و مدیران کشور در زمینه تحقق شعارهای اقتصادی نتوانسته‌اند نمره قبولی را کسب کنند.

نماینده منتخب مردم ارومیه در مجلس یازدهم گفت: از دلایل عدم تحقق شعارهای اقتصادی توسط مسئولان این است که به جوانان و توانمندی‌های داخلی اعتقاد نداشته و نگاه به خارج دارند و از سوی دیگر به دنبال استقراض از بانک جهانی برای اداره کشور هستند در حالی که با چنین اقداماتی نمی‌توان شاهد رشد و پیشرفت اقتصادی در کشور شد.

وی تصریح کرد: بی‌تردید برای تحقق شعارهای اقتصادی باید باور به مردم داشته و به توانمندی‌های داخلی اعتقاد داشته باشیم تا رونق تولید و صادرات شکل گیرد.

جلال‌زاده در ادامه با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم برای تحقق شعار سال باید از تصویب قوانین خلق‌الساعه جلوگیری کند افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالیان گذشته یک برنامه مادر برای اقتصاد کشور ابلاغ کردند که آن نیز« اقتصاد مقاومتی» بوده که نباید با داشتن این نسخه اقتصادی، به دنبال قوانین خلق الساعه شد.

وی با اظهار تاسف از اینکه دولت‌ها زیر بار برنامه‌های بالادستی نمی‌روند اظهار کرد: از جمله طنزهای اقتصاد ایران این بود که دولت زیر بار تهیه برنامه پنج ساله ششم نرفت و بنابراین مجلس شورای اسلامی نسبت به تهیه آن اقدام کرد.

نماینده منتخب مردم ارومیه در مجلس یازدهم گفت: در اقتصاد مقاومتی تمامی راهکارها برای نجات اقتصاد کشور دیده شده و باید در صحن علنی مجلس مطرح شوند تا به دنبال تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصادی شد.

انتهای پیام/7548/ش

نظر شما