شناسهٔ خبر: 39033678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جریمه میلیاردی متهم پرونده قاچاق لوازم یدکی

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از جریمه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی متهم پرونده قاچاق لوازم یدکی خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: یکدستگاه خودروی کامیون که به طرز مشکوکی در جاده های مواصلاتی شهرستان شیراز در حال تردد بود توسط ماموران متوقف شد.

او ادامه داد: ماموران طی بازرسی از این خودرو مقادیر زیادی لوازم یدکی خودرو را کشف که با توجه به عدم ارائه اسناد و مدارک گمرکی از جانب سرنشینان کامیون ، محموله توقیف و تحویل سازمان اموال تملیکی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به تشکیل پرونده ای در این رابطه، افزود: طی تحقیقات انجام شده در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی استان ، مشخص شد که محموله مکشوفه به طور قاچاق وارد کشور شده و از بندر گناوه به سمت شیراز در حال حمل بوده که به دام قانون گرفتار شده است.

مبشری اضافه کرد : نهایتا با محرز شدن تخلف ، شعبه رسیدگی کننده متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جریمه نقدی به میزان یک میلیارد و سیصد میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

او گفت: شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به طور شبانه روزی شکایت ها و گزارش های شهروندان را ثبت می‌کند و پیگری گزارش های دریافتی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما