شناسهٔ خبر: 39033245 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

قانونگذاری‌ها باید مبتنی بر شعار جهش تولید باشد

اولین نشست مدیران قضائی استان در سال ۹۹ صبح امروز با حضور رئیس کل دادگستری و مسئولان قضائی استان قزوین به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین ،حجت الاسلام نورالله قدرتی در این نشست اظهار کرد: ویروس کرونا با مشکلاتی که برای جامعه بشریت ایجاد کرد حداقل سبب شد تا به نعمت‌های خداوند بیشتر توجه کنیم و شاکر باشیم.

مقام ارشد قضائی استان ضمن تقدیر و تشکر از جهادگران و مدافعان عرصه سلامت بیان کرد: همه ما مکلف به انجام دستورات و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تیم پزشکان هستیم. در این راستا دستگاه قضائی در کنار سایر دستگاه‌ها گام‌های بلندی برداشته است.

وی با اشاره به پیشگام بودن استان در زمینه اجرایی کردن بخشنامه‌های قوه اظهار کرد: در روزهای پایانی سال ۹۸ بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های متعددی از سوی ریاست قوه قضائیه در راستای مرخصی‌ها و عفوی که به عنایت و کرامت مقام معظم رهبری صورت گرفت، صادر و اجرایی شد که با همت همکاران، استان قزوین جز استان‌های پیشگام در این زمینه بود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: نامگذاری سال‌ها و تعیین شعار برای هر سال نشانگر یک ضرورت است که بر اساس بررسی‌ها و مطالعات و تحقیقات درباره نیازهای جدی کشور صورت می‌گیرد. امسال نیز با روشنفکری مقام معظم رهبری در خصوص مسائل کشور، منطقه و دنیا، شعار جهش تولید انتخاب شد.

وی افزود: برای اجرایی شدن شعار سال باید قانونگذاری های ما مبتنی بر آن شعار باشد و باید دستگاه‌های اجرایی در این مسیر حرکت کنند و دستگاه‌های نظارتی نیز مأموریت‌های خود را در این زمینه انجام دهند تا همانطور که رهبری فرمودند، مردم تحقق این شعار را در زندگی خود احساس کنند.

حجت الاسلام قدرتی در پایان اشاره کرد: حضرت آیت الله رئیسی در جلسه با جمعی از معاونین دستگاه قضائی جهت کار را برای دستگاه قضائی و مسئولین کشور روشن کردند و الزامات جهش تولید را در راستای لبیک گویی به مقام معظم رهبری تبیین کردند. که با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد کرده ضمن برنامه ریزی دقیق نیازمند همدلی و همت مضاعف برای تحقق شعار سال هستیم.

نظر شما