شناسهٔ خبر: 39025610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه کردستان: همه ‌ظرفیت‌های سپاه را برای مبارزه با ‌کرونا ‌پای کار آورده‌ایم

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: همه امکانات و ظرفیت‌ها سپاه را برای مبارزه با ویروس کرونا پای کار آورده‌ تا در مهار این ویروس به دولت و دانشگاه علوم پزشکی در استان کمک کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در حاشیه برگزاری عملیات سراسری دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت سپاه کردستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان، به صورت کامل برای دفاع همه جانبه با استفاده از امکانات و تجهیزات لازم پای کار آمده و خدمت‌رسانی به مردم همچنان تداوم دارد.

وی افزود: با تدبیر و فرمان حضرت آقا همه امکانات و ظرفیت‌ها سپاه را برای مبارزه با ویروس کرونا پای کار آورده‌ تا در مهار این ویروس به دولت و دانشگاه علوم پزشکی در کردستان کمک کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: به تبع کشور، در استان کردستان نیز همه امکانات و تجهیزات سپاه را برای مبارزه با ویروس کرونا پای کار آورده تا با استفاده از توان نیروی انسانی و بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات به مردم خدمت کنیم.

وی گفت: ضدعفونی خیابان‌ها و معابر عمومی و محلات سطح شهر و مناطق حاشیه‌نشین، آموزش، توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی و فرهنگ‌سازی در فضای مجازی، فضای حقیقی و رسانه‌ای از جمله اقدامات انجام‌شده سپاه بیت‌المقدس در کردستان بوده است.

سردار حسینی با بیان اینکه امروز عملیات سراسری دفاع بیولوژیکی شهدای مدافع سلامت در کشور و استان کردستان با رمز مبارک یا ابا عبدالله حسین آغاز شد، اظهار کرد: تمام تجهیزات را برای ریشه‌کنی ویروس کرونا پای کار آورده‌ و در خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه این رزمایش بزرگ در تمام شهرستان‌های استان اجرا می‌شود، عنوان کرد: در قالب این عملیات خیابان‌های سطح شهر سنندج و سقز پاک‌سازی و ضدعفونی خواهند شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از برپایی بیمارستان صحرایی شهید قاضی با 60 تخت بیمارستانی در ورزشگاه 22 گولان سنندج برای خدمت به بیماران کرونایی خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم هیچ‌گاه نیاز به استفاده از این تخت‌ها نباشد اما در صورت نیاز، این نقاهتگاه با بخش آزمایشگاهی و اتاق عمل برای بیماران ترخیصی از بیمارستان فراهم شده است.

وی از پیش‌بینی برای ایجاد نقاهتگاه در 5 نقطه دیگر در شهرهای سنندج، سقز، بانه، مریوان و سروآباد با ظرفیت 519 تخت با نظارت علوم پزشکی خبر داد و یادآور شد: هدف از اجرای این رزمایش در کنار مردم و با مردم بودن بوده و پس از مراسم نیز بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی رایگان در بین مردم توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر ضرورت تحقق شعار سال افزود: یکی از برکات نام‌گذاری امسال به‌عنوان جهش تولید همین «جهش سلامت» است تا مردم نظام را همچون همیشه در کنار خود احساس کنند.

وی از سلامتی و امنیت به‌عنوان دو نعمت مجهول نام برد و گفت: سپاه در هر دو بخش «تأمین امنیت و سلامت» مردم با تمام توان تلاش کرده و امروز دیگر همکارانمان در مرزها در راستای تامین و حفظ امنیت پایدار تلاش می‌کنند.

سردار حسینی در پایان سخنان خود از تلاش‌های اصحاب رسانه بابت انعکاس خدمات و اقدامات انجام‌شده در راستای مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد و از همه مردم خواست ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی، برای قطع زنجیره کرونا در خانه‌های خود بمانند.

انتهای پیام/481/ش

نظر شما