شناسهٔ خبر: 39025196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تعداد مبتلایان به بیماری کرونا تا ششم فروردین در خراسان رضوی

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در خراسان رضوی به به هزار و ۱۸۳ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از  مشهد،علی‌اصغر انجیدنی دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با افزوده شدن ۶۹ مبتلای جدید، تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان خراسان رضوی به هزار و ۱۸۳ نفر افزایش یافت.

تفکیک آمار مبتلایان به کرونا درخراسان رضوی  تا ششم فروردین ۹۹

مشهد ۷۰۸ نفر
تربت‌جام ۱۰۲ نفر
نیشابور ۱۵۷ نفر
سبزوار ۸۶ نفر
تربت‌حیدریه ۸۱ نفر
گناباد ۴۹ نفر

 

تفکیک تعداد مبتلایان به عفونت حاد تنفسی تا ششم فروردین در خراسان رضوی:

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ظرف روز‌های ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ تا ششم فروردین ماه ۱۳۹۹ پنج هزار و ۱۲ بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند که سه هزار و ۲۵۶ نفر آنان تاکنون بهبود یافته و مرخص شده اند.

انجیدنی افزود: سه هزار و ۶۶ نفر از بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تاکنون هزار و ۷۶۱ نفر از آن‌ها بهبود یافته اند.

تفکیک تعداد جانباختگان بیماری کرونا تا ششم فروردین در خراسان رضوی

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:تعداد متوفیان در خراسان رضوی که علت قطعی مرگ آن‌ها بیماری کرونا تشخیص داده شده است تا ششم فروردین به ۱۵۸ نفر رسید.

مشهد ۱۱۰ نفر
نیشابور ۱۶ نفر
تربت جام ۱۰ نفر
سبزوار ۱۰ نفر
گناباد ۸ نفر
تربت حیدریه ۴ نفر

انتهای پیام//م.م

نظر شما