شناسهٔ خبر: 39020664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه کردستان: با تمام توان ‌تا ریشه‌کن‌ کردن «کرونا» در کنار مردم هستیم

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: نیروهای سپاه و بسیج در سراسر استان در کنار مردم و دوشادوش آنها برای ریشه‌کن سازی کرونا فعالیت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار سیدصادق حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات سراسری دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت سپاه بیت‌المقدس استان که با حضور استاندار کردستان در ورزشگاه 22 گولان سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از همه تلا‌ش‌های جامعه پزشکی و جهادگران اظهار داشت: هدف از برگزاری این عملیات، ضدعفونی و پاک‌سازی محیط‌های آلوده سطح شهر است.

وی با بیان اینکه این عملیات بزرگ شهدای مدافع سلامت به همت نیروهای جان برکف سپاه پاسداران در استان برگزار می‌شود، افزود: سپاه از روز آغاز شیوع ویروس کرونا پا به پای مسئولان و جامعه پزشکی در راستای مبارزه با ویروس کرونا و حفاظت سلامت مردم تلاش کرده و تا آخرین لحظه هم در کنار مردم خواهیم ماند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه عملیات گندزدایی و ضدعفونی خیابان‌ها و معابر سطح شهرهای استان به‌صورت مستمر اجرا می‌شود، تصریح کرد: راه‌اندازی نقاهتگاه بیمارستان شهید قاضی در 22 گولان سنندج و بسیج تمامی امکانات و تجهیزات خودرویی در این عملیات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: امروز همزمان با آغاز این عملیات، خیابان‌ طالقانی، محوطه فرودگاه، ترمینال مسافربری و محوطه میدان بار سنندج پاک‌سازی و ضدعفونی می‌شود کما اینکه از روز آغاز شیوع کرونا تاکنون، ضدعفونی شهرهای استان توسط نیروهای سپاه در طول روز و شب به‌صورت مستمر انجام شده است.

سردار حسینی با اعلام اینکه 371 هزار  و 100 لیتر مواد ضدعفونی در عملیات ضدعفونی سطح شهرها مصرف شده است، گفت: تولید محتواهای آموزشی شیوه پیشگیری از ویروس کرونا، راه‌اندازی 18 کارگاه تولید ماسک با تولید و توزیع روزانه 19 هزار عدد، توزیع 79 هزار و 226 بسته مواد غذایی و اقلام بهداشتی در بین نیازمندان، توزیع 8 هزار بطری مواد ضدعفونی‌کننده و شوینده از دیگر اقدامات سپاه بیت‌المقدس برای مبارزه با کرونا در کردستان است.

وی از سازماندهی 16 هزار و 600 نفر از بسیجیان و کادر سپاه در جهت مبارزه با کرونا در استان خبر داد و اظهار کرد: سپاه برای بیماران کرونایی 6 نقاهتگاه با ظرفیت 519 تخت در سنندج، سقز، بانه، مریوان و سروآباد پیش‌بینی کرده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با ذکر اینکه سپاه با همه توان و قدرت تا شکست «کرونا» کنار مردم است، یادآور شد: نیروهای سپاه و بسیج در سراسر استان در کنار مردم و دوشادوش آنها برای ریشه‌کن سازی کرونا فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/481/ش

نظر شما