شناسهٔ خبر: 39002053 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۵۰۰ تشکل مذهبی بوشهر در پویش به توان ما مشارکت دارند

بوشهر- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ۵۰۰ تشکل مذهبی این استان در تحقق پویش "به توان ما" برای اجرای اقدام‌های بهداشتی و پیشگیرانه مقابله با ویروس کرونا مشارکت دارند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز سه‌شنبه در باره این پویش افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور با راه‌اندازی پویش ‌"به توان ما" زمینه استفاده از ظرفیت تمامی تشکل‌ها و مجامع وابسته به سازمان را برای مشارکت در اقدام‌های بهداشتی و پیشگیرانه در سطح جامعه انجام داده‌است.

وی بیان کرد: این پویش با جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق هیات‌های مذهبی، مراکز و موسسه‌های قرآنی و سایر تشکل‌های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی برای خرید بسته‌های سلامت و ارسال به مناطق محروم تلاش می‌کند.
 سروستانی ادامه داد: تشکل‌های زیرمجموعه سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر همچنین با ارائه خدمات بهداشتی از قبیل ضدعفونی کردن نقاط مختلف سعی در پیشگیری از شیوع کرونا و کمک به روند ریشه کنی این ویروس دارند. 
وی با دعوت از همه خیران و علاقه‌مندان برای از بین بردن بیماری ناشی از ویروس کرونا اضافه کرد: داوطلبان برای شرکت در این پویش عدد ۱۱ را به شماره ۳۰۰۰۱۱۷۱ ارسال کنند تا روش‌های مشارکت و پرداخت برای شما پیامک شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر همچنین از مشارکت ۲۰۰ هیات مذهبی در ضدعفونی کردن معابر شهری و روستایی و ایجاد ۴۰ کارگاه تولید ماسک، توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در میان خانواده‌های نیازمند خبر داد.
سروستانی افزود: ۲۰۰ خانه قرآنی نیز در روستاها و موسسه‌های قرآنی در تولید ماسک در ایستگاه‌های سلامت مشارکت دارند.
وی گفت: ۱۰۰ روحانی مستقر در  شبکه تبلیغی استان بوشهر در همکاری با ستادهای مقابله با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند.

نظر شما