شناسهٔ خبر: 38995956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شکل‌گیری بسیج عمومی برای هدایت کمک‌های مردمی به سمت بخش سلامت

استاندار خراسان رضوی گفت: هدف ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با ویروس کرونا، شکل‌گیری بسیج عمومی برای هدایت کمک های مردم به سمت بخش سلامت استان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با ویروس کرونا استان که در سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای اطلاع رسانی فعالیت‌های انجام گرفته در قالب ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با ویروس کرونا باید از ظرفیت رسانه ملی و استانی و دیگر رسانه‌ها استفاده کرد.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه در ایام تعطیلات نوروز امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا امکان پذیرایی از مسافران را نداریم، خاطرنشان کرد: باید برای قطع زنجیره انتقال این ویروس تلاش کنیم تا از طریق بتوان حداکثر خدمات را به بیماران حاد بستری شده در بیمارستان‌ها ارائه داد.
رزم‌حسینی با بیان اینکه راهکار قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کاهش اجتماعات در حد امکان است، تصریح کرد: ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا می‌تواند در زمینه پیشگیری از شکل گیری اجتماعات نقش آفرینی و کمک کند.

وی از قشرهای مختلف مردم که ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی، برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در خانه مانده‌اند، قدردانی کرد و گفت: براساس آمارها، در ایام نوروز امسال پروازهای فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد تا ۹۲ درصد بخش مسافری و ۹۰ درصد تعداد پرواز کاهش داشته است.

استاندار خراسان رضوی بر لزوم پیش بینی تمهیدات لازم برای به حداقل رساندن آثار سوء ویروس کرونا در بخش اقتصادی تاکید کرد و افزود: باید کمک کنیم تا ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا پایداری داشته باشد و به کار خود ادامه دهد.

رزم‌حسینی تاکید کرد: توان مدیریتی استان باید در شرایط بحران محفوظ بماند و استمرار پیدا کند تا از این بحران عبور کنیم.

انتهای پیام / 70059

نظر شما