شناسهٔ خبر: 38974502 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

فیلم | توصیه کرونایی سفیر ایران در روسیه

کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه، ضمن تبریک سال نو، توصیه‌هایی برای پیشگیری از کرونا ارائه داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا، کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه، در پیامی به مناسبت نوروز که برای ایکنا ارسال کرد، ضمن تبریک این عید باستانی، گفت: سال 98 برای مردم عزیز ایران پرفراز و نشیب بود، با سیل آغاز شد و بعد با زلزله و حوادث طبیعی و همچنین ترور سردار شهید مقاومت سپهبد سلیمانی ادامه یافت و با بیماری کرونا به پایان رسید.

وی افزود: ایران در این سال مانند سال‌های قبل با شدیدترین تحریم های ظالمانه آمریکا و برخی قدرت‌های بزرگ مواجه بود و باید به مردم ایران و مسئولان دست‌مریزاد گفت که در چنین شرایطی در برابر این فشارها و سختی‌ها مقاومت کردند تا به سمت آبادانی و صیانت از میهن پیش برویم.

جلالی با اشاره به مشکلات پیش روی دانشجویان ایرانی در روسیه پس از شیوع کرونا، گفت: تعدادی از دانشجویان بهمن ماه برای دیدار با خانواده به ایران سفر کرده بودند و در بازگشت به روسیه با مشکلاتی مواجه شدند و سفارت ایران و دیپلمات‌ها پیگیر مشکلات آنان هستند.

سفیر ایران در مسکو تأکید کرد: در این شرایط چندین محموله کمک از روسیه به ایران ارسال شد و امیدواریم این کمک‌ها با همکاری ایرانیان مقیم و پیگیری‌های جدی سفارت همچنان ادامه داشته باشد.

وی در پایان با ارائه توصیه‌هایی برای پیشگیری از کرونا، بیان کرد: امیدوارم موازین بهداشتی رعایت و به خودمراقبتی توجه شود. سفارت ایران در روسیه 24 ساعته در خدمت ایرانیان مقیم خواهد بود.

mp4
<div id="video-display-embed-code_1663830" ><script type="text/JavaScript" src="iqna.ir/fa/news/play/embed/3886885/1663830?width=400&height=300"></script></div>
انتهای پیام

نظر شما