شناسهٔ خبر: 38933289 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

رقیب غیرمنتظره رونالدو برای رسیدن به دایی

دوران درخشش لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هنوز به پایان نرسیده و این دو فوق ستاره هزاره جدید در ماه های جدید نیز نشان داده اند هنوز به دنبال رسیدن به موفقیت های تیمی و فردی در ادامه مسیر هستند، اما شیوع ویروس کرونا به وضوح به ضرر هر دو بازیکن تمام شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

دوران درخشش لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هنوز به پایان نرسیده و این دو فوق ستاره هزاره جدید در ماه های جدید نیز نشان داده اند هنوز به دنبال رسیدن به موفقیت های تیمی و فردی در ادامه مسیر هستند، اما شیوع ویروس کرونا به وضوح به ضرر هر دو بازیکن تمام شده است.

اخبار ورزشی- کریستیانو رونالدو در سال 2020 فرم فوق العاده ای داشته و موفق شد رکورد گلزنی های پیاپی در سری آ را از آن خود کند. این ستاره پرتغالی در ماه های اخیر بارها موفق به گلزنی شده بود و همین امر هواداران یوونتوس را به موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا و البته طرفداران پرتغال را به کسب دومین قهرمانی پیاپی امیدوار ساخته بود.

اما این توقف طولانی مدت ممکن است منجر به افت کریستیانو رونالدو شده و شرایط را برای بازگشت به فرم سابق برای او دشوار سازد. همچنین با توجه به اینکه رقابت های یوروی امسال به تابستان سال بعد موکول شده، شرایط برای کسب دومین قهرمانی متوالی برای رونالدو در آن مقطع آسان نخواهد بود. ستاره پرتغالی در سال 2021 دیگر 36 ساله شده و حفظ همین روند برای او دشوار است.

همچنین کریستیانو رونالدو امیدوار بود با برگزاری دیدارهای دوستانه پیش از آغاز رقابت های یورو و همچنین خود بازی های این مسابقات، فاصله 10 گل با علی دایی را طی کرده و با رسیدن به رکورد 109 گل ستاره سابق تیم ملی ایران، عنوان بهترین گلزن تاریخ عرصه ملی را از آن خود کند؛ اتفاقی که مدت ها به تعویق خواهد افتاد و ممکن است شرایط سنی دیگر مانع رسیدن به این دستاورد تاریخی شود.

اما شرایط برای لیونل مسی نیز چندان متفاوت نیست. علیرغم بیش از یک دهه بازی کردن در تیم ملی آرژانتین در رقابت های مختلف از جمله جام جهانی و کوپا آمه ریکا، لیونل مسی هنوز موفق به کسب افتخار در رده بزرگسال با لباس تیم ملی کشورش نشده و امیدوار بود تابستان امسال این اتفاق رخ دهد.

اما امروز اعلام شد رقابت های کوپا آمه ریکا نیز به تابستان سال 2021 موکول شده و اینگونه لیونل مسی باید یک سال دیگر برای کسب جام با لباس آلبی سلسته صبر کند. کاپیتان تیم ملی آرژانتین که به امید موفقیت در این رقابت ها دوباره به عرصه ملی بازگشته بود، در روزهای برگزاری رقابت های کوپا آمه ریکا در تابستان سال 2021 دیگر 34 ساله بوده و کار دشواری برای درخشش در این رقابت ها خواهد داشت. آرژانتین طی این سالها علیرغم در اختیار داشتن لیونل مسی توفیقی در سطح قاره ای نیز نداشته و شاید این فرصت دیگر به سختی برای آلبی سلسته حاصل شود.

به هر حال تعویق رقابت های ملی در سراسر جهان خبر تلخی برای هواداران فوتبال و علاقمندان به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بود. با افزایش سن این دو فوق ستاره، دیگر فرصت چندانی برای تماشای درخشش آنها در رده ملی وجود ندارد و ویروس کرونا این شانس را برای فوتبالدوستان به مدت یک سال به تعویق انداخت.

 

نظر شما