شناسهٔ خبر: 3892735 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مهدوی‌نیا: بهترینها را در قالب یک تیم برای حضور مسابقات قهرمانی جهان انتخاب می‌کنیم

کارشناس خبره فدراسیون قایقرانی گفت: بهترین ورزشکاران را در قالب تیم ملی و حضور در مسابقات قهرمانی جهان انتخاب خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -
مسعود مهدوی‌نیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: 24 اسفند ماه تست‌گیری بانوان و 26 اسفند ماه تست‌گیری آقایان در بخش آبهای ارام صورت خواهد گرفت و تمامی ورزشکاران پایگاه‌ها اردوهای برون مرزی و غیره در این تست‌گیری شرکت می‌کنند تا بهترین نفرات برای تیم ملی اصلی بسته شود و بعد از آن تمریناتشان را به صورت متمرکز ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه بیان داشت: تیم بزرگسالان این رشته در 28 مرداد 1394 باید در مسابقات قهرمانی جهان در میلان ایتالیا شرکت کنند و بنابراین هر چه زودتر تمرینات را شروع کنند نیتجه بهتری نصیبمان خواهد شد.

مهدوی‌نیا در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین باید سطح کیفی ورزشکاران را بسنجیم ولی آنچه در حال حاضر مد نظر فدراسیون است جمع و جور کردن ورزشکاران است تا بتوانیم سهمیه کسب کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جهان اولین گام برای کسب سهمیه المپیک است تا بتوانند ورود کنند و چنانچه نتوانند فرصت پیدا می‌کنند تا برای کسب سهمیه قاره‌ای تلاش کنند و بتوانند در مسابقات آسیایی حضور پیدا کنند و همه این تدارکات برای حضور و شرکت در المپیک است کارشناس خبره فدراسیون قایقرانی در ادامه تصریح کرد: هیچ مشکلی وجود ندارد و کارها خیلی خوب دنبال می‌شود و هم اکنون هم تیم جوانان در اردو هستند تا 16 اسفند ماه که انتخابی و تعداد نفرات در اردوی متمرکز آینده انتخاب شوند و کارها را ادامه دهند.

وی در خصوص تعداد پایگاه‌های آبهای آرامدر سایر استانها گفت: در سه استان تهران، گیلان و مازندران آغاز این کار انجام شده و تاکنون حدود 74 نفر در اردوی تدارکاتی حضور داشتند تا برای اجرای برنامه‌های بعد از عید تست‌گیریها صورت گیرد و نفرات نهایی معلوم شوند.

انتهای پیام/

نظر شما