شناسهٔ خبر: 3892576 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ميکسدزون برنابئو

په په : خطا روی چیچاریتو پنالتی بود

رئال مادريد يک بار ديگر در سال جديد ميلادي امتياز از دست داد. آنها امشب در زمين خود مقابل ويارئال با تساوي 1-1 متوقف شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال در نیمه دوم ابتدا با گل رونالدو از ویارئال پیش افتاد اما دقایقی بعد، روی ضد حمله و در یک غافلگیری گل تساوی را دریافت کرد و در ادامه بازی نتوانست گل برتری را به ثمر برساند.

په په مدافع پرتغالی رئال، در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" می خواستیم برنده بازی باشیم اما نشد. ویارئال عالی بازی کرد و بازیکنان این تیم بسیار دویدند. مقابل یک تیم بسیار خوب تا انتها جنگیدیم.نفوذ به دفاع دو لایه ویارئال، تقریبا غیرممکن بود و به همین دلیل مجبور بودیم روی دروازه آنها سانتر کنیم.
متاسفانه روی یک ضد حمله گل خوردیم اما فوتبال همین است و باید با این اتفاقات کنار آمد. راه درازی تا پایان لالیگا در پیش داریم و باید تا روز آخر برای کسب قهرمانی بجنگیم."

په په در مورد اعتراض هواداران رئال به تعویض شدن ایسکو نیز گفت:" ما یک تیم هستیم. همه کسانی که در زمین هستند و کسانی که به بازی می آیند هدفشان کمک به موفقیت تیم است."
مدافع رئال در مورد کارت زردی که دریافت کرد گفت:" به داور گفتم که باید خطا روی چیچاریتو را پنالتی می گرفتی که به من کارت زرد نشان داد."



نظر شما