شناسهٔ خبر: 38925111 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مزایای خرید هاست از صبا هاست

جهت راه اندازی هر کسب و کار آنلاین و تحت وب لازم است تا شما فضایی در اختیار داشته باشید تا اطلاعات سایت خود را در آن بارگذاری نمایید. به این فضا هاست گفته می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، خرید هاست مناسب یکی از قدم‌های مهم و بنیادی در آغاز هر کسب و کار اینترنتی و تحت وب می‌باشد. شما به عنوان مدیر وب سایت، پس از آنکه سایت خود را طراحی نمودید لازم است تا برای آن یک هاست جهت میزبانی از اطلاعات خود تهیه نمایید.

امروزه شرکتهای بسیاری وجود دارند که در زمینه ارائه خدمات وب هاستینگ فعالیت می‌نمایند به همین دلیل تهیه هاست برای بسیاری از افراد امری دشوار است. در این مقاله در خصوص تهیه هاست، نکاتی که در زمان خرید هاست باید به آن دقت نمود اشاره می‌کنیم و همچنین پس این توضیحات شرکت معتبر صبا هاست را معرفی می‌کنیم و درباره نحوه خرید هاست از صبا هاست توضیحاتی ارائه می‌شود.

خرید هاست مناسب

در ایران شرکت‌های مختلفی حضور دارند که اقدام به فروش هاست و فضای اینترنتی می‌نمایند. در این بین صبا هاست با بیش از ۱۳ سال سابقه درخشان توانسته تا جایگاه خود را بین شرکت‌های هاستینگ محکم و حفظ نماید. خرید هاست از صبا هاست به صورت اینترنتی بوده و پرداخت بصورت آنلاین در وب سایت این شرکت امکان پذیر است و از لینک https://saba.host/web-hostingمی‌توانید تمامی سرویس‌های هاست که صباهاست ارائه می‌دهد را مشاهده و خریداری کنید .

شرکت صباهاست میزبان اطلاعات و وب سایت‌های بسیاری از سازمان‌های دولتی، خصوصی و همچنین سایر کاربران می‌باشد.

همانطور که در سطح بین المللی شرکت‌های هاستینگ مثل Godaddy سرویس‌های با کیفیتی ارائه می‌دهند ، در ایران نیز صبا هاست جزو شرکت‌های برتر از نظر کیفیت و آپ تایم و پشتیبانی است.

هاست صبا هاست در انواع مختلف ارائه می‌شود. خرید هاست لینوکس برای افرادی پیشنهاد می‌شود که زبان برنامه نویسی وب سایت آنها از نوع php است. در مقابل هاست ویندوز برای وب سایت‌هایی با زبان برنامه نویسی asp مناسب است. همچنین سرویس‌های هاست در sabahost در انواع هاست وردپرس، هاست اختصاصی ، هاست پربازدید ، هاست دانلود ، هاست لینوکس حرفه ای ، هاست ویندوز حرفه ای و … دسته بندی می‌شود لذا می‌توان نتیجه گرفت که خرید هاست از صبا هاست می‌تواند پاسخگوی هرگونه نیازی باشد.

در هاست وردپرس صباهاست ، منابع سخت افزاری بیشتری برای کاربران در نظر گرفته شده است تا توان پاسخگویی به منابع زیادی که این CMS نیاز دارد را داشته باشد.

نکاتی که در زمان خرید هاست می‌بایست به آنها توجه داشت:

در زمان خرید هاست صبا هاست و یا هر شرکتی لازم است تا مواردی را در نظر داشت تا بر اساس آن بهترین انتخاب را نمود. در زیر برخی از عامل‌های مهم تهیه هاست لیست شده اند:

۱- برآورد میزان فضا و پهنای باند:

هر کدام از هاست ها دارای مقادیر مختلف فضا و پهنای باند می‌باشند. لذا در زمان خرید هاست صباهاست و یا شرکت‌های هاستینگ لازم است تا ابتدا در خصوص حجم قالب و اسکریپت خود جستجو نمائید. همچنین میزان حدودی اطلاعات خود را تخمین زده و بر اساس آن، هاست مناسب تهیه کنید. باید توجه داشته باشید که هاست صبا هاست امکان ارتقا به پلن بالاتر در اواسط دوره را خواهد داشت، پس امکان ارتقا گزینه خوبی محسوب می‌گردد.

۲- پایداری سرور:

عدم قطع و وصل شدن سروv و آپتایم بالا یکی از مواردی است که در زمان تهیه هاست بسیار اهمیت دارد. هاست صباهاست دارای آپتایم نزدیک به ۱۰۰ درصد می‌باشد. هر اندازه که سرور یک وب سایت دارای پایداری بیشتری باشد، از دیدگاه گوگل در جایگاه بهتر قرار دارد.

۳- پشتیبان گیری:

با خرید هاست از صبا هاست، کاربران این اطمینان را دارند که شرکت به صورت منظم از داده‌های آنها بک آپ تهیه نموده و در صورت نیاز به بازگردانی همواره پاسخگو است. البته باید در نظر داشته که پشتیبانی صبا هاست نیز به صورت ۲۴ ساعته است و هر زمان که فرد نیاز به بازگردانی اطلاعات داشته باشد، می‌تواند با واحد پشتیبانی صحبت نماید.

۱- تنوع سرویس‌ها و کیفیت آنها:

هاست صبا هاست از دو دیتاسنتر داخلی و خارجی ارائه می‌شود. لذا برای کاربرانی که به هر دو نوع سرور نیاز دارند، امکان خدمات دهی وجود خواهد داشت.

۲- قیمت:

بحث قیمت است ممکن است که جز پارامترهای اصلی خرید هاست نباشد اما باید در نظر داشت که بسیاری از کاربران به این مهم توجه می‌نمایند. هاست صبا هاست همواره بهترین کیفیت را در قبال کمترین سود فروش فراهم می‌آورد و از این خاطر بسیار مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظر شما