شناسهٔ خبر: 38906470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

رعایت بهداشت فردی و ضرورت حفظ و ارتقا سلامت اجتماعی از تاکیدات دین اسلام است

حجت‌الاسلام سروستانی گفت: دین اسلام رعایت بهداشت فردی و ضرورت حفظ و ارتقا سلامت اجتماعی تاکید کرده است و رعایت موارد و نکات بهداشتی نقش مهمی در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا دارد و مساجد و همچنین جوانان مسجدی در این راستای نقش تاثیرگذاری دارند.

صاحب‌خبر -

«حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی» ظهر سه ‌شنبه (27 اسفند)  در بازدید از کارگاه تولید ماسک محله تنگک دوم بندر بوشهر در گفتگو با    خبرگزاری  شبستان   با تاکید لزوم همت همگانی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و بارزه با این بیماری و لزوم فعالیت همه اقشار مردم در جهت رفع کمبودها تأکید کرد: بهترین راه مقابله با این بیماری پیشگیری می باشد و بهترین راه پیشگیری رعایت بهداشت فردی و عمومی است.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام در خصوص رعایت بهداشت فردی و ضرورت حفظ و ارتقا سلامت اجتماعی تأکیداتی شده است ادامه داد: رعایت موارد و نکات بهداشتی نقش مهمی در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا دارد و مساجد و همچنین جوانان مسجدی در راستای تحقق دستورالعمل های ستاد مبارزه با بیماری کرونا و ترویج آموزش های لازم و همچنین آگاهی بخشی اجتماعی می توانند در این زمینه نقش موثری داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام سروستانی با تاکید بر اینکه ملت شریف ایران اسلامی حماسه سازان روزهای حساس می باشند اضافه کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده و شیوع ویروس کرونا بسیار از مردم هر یک در حد توان و در جایگاه های مختلف به میدان آمده و به همنوعان خود خدمت می کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه بهترین و با ارزشتری سرمایه ایران اسلامی ملت فهیم و همیشه در صحنه آن است تصریح کرد: مردم نوعدوست و خیر با راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و همچنین ضدعفونی معابر، محلات، مساجد و ... به یاری رزمندگان جبهه سلامت آماده و در راستای مبارزه و ریشه کن کردن این بیماری نقش آفرینی می کنند.

 

گفتنی است که در کارگاه راه اندازه شده ۵۰ نفر از فعالان هیئتی، مساجد و بسیج محله در سه شیفت کاری به صورت شبانه‌روز مشغول تهیه ماسک هستند.

پایان پیام/ 647

نظر شما