شناسهٔ خبر: 38802762 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

قدردانی از تهرانی‌ها برای عدم حضور در سازمان بهشت زهرا (س)

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از عدم حضور شهروندان تهرانی برای برگزاری مراسم پنجشنبه و جمعه آخر سال با توجه به شیوع کروناویروس قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| سعید خال در تشریح آخرین وضعیت ترافیک سازمان بهشت زهرا (س) گفت: خوشبختانه با همکاری که مردم داشتند از صبح امروز سازمان بهشت زهرا (س) خلوت است و امیدواریم مردم به همکاری خود ادامه دهند.

 

وی ادامه داد: امسال در نوروز مراسم تحویل سال در گلزار شهدا انجام نخواهد شد و برای عدم برگزاری مراسم پنجشنبه و جمعه آخر سال در سازمان بهشت زهرا (س) دیروز مصوبه استانداری تهران را دریافت کردیم.

 

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) خطاب به والدین شهدا اظهار کرد: والدین شهدا سرمایه‌های گرانقدر ما هستند و با توجه به این‌که کرونا ویروس افراد با سن بالا را بیشتر در معرض خطر قرار می‌دهد، از همه این عزیزان درخواست می‌کنیم امسال بر سر سفره هفت‌سین در خانه‌ها بنشینند و دعا کنند با همت ملی این ویروس را شکست دهیم.

 

خال در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: باید از مردم فهیم و خوب کشور قدردانی کنم که به توصیه‌های سازمان بهشت زهرا (س) توجه کردند و برای مراسم پنجشنبه و جمعه آخر سال به بهشت زهرا (س) نیامدند، اما این روند باید ادامه پیدا کند؛ لذا استدعا دارم امروز و فردا و روزهای آینده همچنان به توصیه‌ها توجه کنند و زیارت اهل قبور را به زمان دیگری در بهار موکول کنند.

 

منبع: ایسنا

نظر شما