شناسهٔ خبر: 3871313 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

رگبار باران و وزش باد شدید در راه شمال و غرب تهران

صاحب‌خبر -
به گزارش مردم سالاری آنلاین،اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود همچنین در برخی نقاط به‌ویژه بخش‌های شمالی و غربی گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با احتمال رعد و برق و در ارتفاعات بارش باران و برف و مه مورد انتظار است.

برای روز سه شنبه (۲۲ اسفند) آسمان صاف همراه با وزش باد و در ارتفاعات فیروزکوه گاهی با رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود همچنین از روز چهارشنبه (۲۳ اسفند) تا پنجشنبه (۲۴ اسفند) با استقرار جوی پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه در مناطق پرتردد شهری، افزایش نسبی غبار محلی و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.
بر اساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۱ اسفند) نیمه‌ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد شدید با احتمال رعد و برق با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و در روز سه شنبه (۲۲ اسفند) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای ۱۲ - درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

نظر شما