شناسهٔ خبر: 3870623 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد

ارسال گزارش پروژه‌های مصوب سفر هیئت دولت در پایان اسفند/لزوم توجه ویژه ادارات برای پایش بازار آخر سال

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه گزارش پروژه‌های مصوب سفر هیئت دولت باید آخر اسفندماه امسال به دست دولت برسد، گفت: برای پایش بازار ادارات توجه ویژه را در آخر سال داشته باشند تا کالا با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب به دست مردم برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا رشیدیان امشب در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی اظهار داشت: از تلاش‌ها و اقدامات ادارات در یک ساله گذشته باید تشکر شود و امیدواریم در کنار هم کمبود‌ها را برای سال آینده برطرف سازیم.

وی افزود: امسال که سال پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی بوده است باید ادارات در پایان سال گزارشات خود را در زمینه پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی ارائه کنند و برای سال آینده جدی در این موضوع برنامه‌ریزی کنند.

رشیدیان عنوان کرد: ادارات باید به بخش استقبال از زائران توجه ویژه داشته باشند و مصوبات را برای اسکان و استقبال از زائران به درستی اجرا کنند همچنین باید در مجموع اقدامات استقبال از نوروز فرهنگ فاطمی مدنظر قرار گیرد و دستگاه‌ها در کنار برگزاری باشکوه عید نوروز به ایام فاطمی توجه کنند.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: باید همدلی و همکاری در روز نیکوکاری به خوبی از طرف ادارات ترویج پیدا کند و این موضوع در سال آینده ادامه‌دار و با اهمیت باشد لذا جامعه ما نیاز به همدلی دارد.

رشیدیان در ارتباط با حضور مقام معظم رهبری در آغاز سال نو در حرم مطهر رضوی خاطرنشان کرد: در شروع سال سخنرانی مقام معظم رهبری است و باید تمام دستگاه‌های مربوطه برنامه‌ریزی صحیح را در این زمینه داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به حوادث چهارشنبه سوری اظهار کرد: در برگزاری چهارشنبه آخر سال موارد بیگانه‌ای وارد فرهنگ اصیل ایرانی ما شده لذا باید برای کاهش حوادث در این حوزه فرهنگ‌سازی صورت گیرد و عوامل بیگانه‌ای که بی دلیل وارد این فرهنگ شده، حذف شود.

وی با تأکید بر نظارت ادارات بر کنترل قیمت آخر سال اظهار داشت: برای پایش بازار باید ادارات توجه ویژه را در آخر سال داشته باشند تا کالا با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب به دست مردم برسد.

رشیدیان با بیان اینکه گزارش پروژه‌های مصوب سفر هیئت دولت باید آخر اسفندماه امسال به دست دولت برسد، بیان کرد: آخر اسفند امسال باید پیشرفت پروژه‌های مصوب هیئت دولت در قالب گزارش به دولت ارائه شود و سخنگوی دولت در پایان سال از روند پیشرفت پروژه‌ها و نحوه عملکرد آن بازدید می‌کنند.

استاندار خراسان رضوی ضمن تأکید بر پرداخت به موقع اعتبارات کارمندان و پیمانکاران توسط ادارات استان خاطرنشان کرد: باید تمام مد‌یران دستگاه‌ها در روند پیشرفت تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کرده و برای افزایش درآمدهای عمومی کشور و از بین بردن وابستگی به نفت تلاش کنند لذا این امر نیازمند توجه به اهداف و برنامه‌ریزی صحیح ادارات است.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: 22 بهمن امسال بسیار باشکوه بود و باید از تمام ادارات برای برگزاری این راهپیمایی با شکوه تشکر کرد، همچنین جشنواره فیلم فجر به خوبی در استان برگزار شد.

رشیدیان ادامه داد: معاون وزیر قول برگزاری جشنواره‌ای دینی با محوریت مشهد را دادند و برای شهریور سال آینده این جشنواره در سطح ملی انجام می‌شود که این امر اقدام موثری می‌تواند باشد برای سال 2017 که مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام می‌شود.

انتهای پیام/3138/ذ40/پو3002

نظر شما