شناسهٔ خبر: 38551907 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ترکمانه در گفتگو با «دانشجو»:

ارسال ۳۰ هزار بسته غذایی جهت امدادرسانی به سیل زدگان لرستان

مدیرعامل بنیاد احسان گفت: گروه های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام در اولین روز وقوع سیل در لرستان ۳۰ هزار بسته غذایی به منطقه ارسال کردند.

صاحب‌خبر -

محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گفت: از دقایقی ابتدایی که با بحران سیل مواجه شدیم گروه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام ره در منطقه لرستان حضور داشتند و به منطقه پلدختر و نورآباد رفتند تا به خانه‌هایی که نیازمند این بودند که آب از آن‌ها خارج شود را شناسایی و رسیدگی کنند و همچنین گل و لای را از منزل این افراد خارج کردند.


وی ادامه داد: در روز به ازای ۳۰ هزار نفر اقلام غذایی به مناطق روستایی فرستاده شده است همچنین تعدادی چکمه بیل و بادگیر برای ۱۰ گروه جهادی فعال تهیه و ارسال شد.


ترکمانه اضافه کرد: قرارگاه امدادو خدمات رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ره در استان خوزستان هم آماده پشتیبانی از استان‌های همجوار خودشان هستند و همچنین باید بگوییم این قرارگاه آماده پشتیبانی از ۱۲ هزار نفر برای ۱۰ روز را دارد.

وی بیان کرد: همزمان در استان آذربایجان غربی و در مناطق زلزله زده ستاد اجرایی فرمان امام بسته‌های غذایی را به مردم ارائه می‌کنند و همچنین محل‌های نگهداری دام در روستا ایجاد شده است تا به روستاییان کمک شود.

نظر شما