شناسهٔ خبر: 38539972 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

استاندار همدان در خصوص مقابله با کرونا گفت:

خوشبختانه وضعیت و شرایط استان همدان نسبت به برخی استان‌های دیگر حاد نیست

وضعیت و شرایط استان همدان نسبت به برخی استان‌های دیگر حاد نیست ولی رعایت اصول بهداشتی در پیشگیری بر همه مردم عزیز استان همدان، امری ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی، استاندار همدان شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران گفت: ادارات همدان تعطیل نیست ولی کارمندانی که کسالت  داشته باشند با تشخیص مدیر مربوطه می‌توانند از مرخصی استعلاجی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند، خاطرنشان کرد: هیچ‌ یک از ادارات در سطح استان همدان تعطیل نیست و بر اساس روال قبل فعالیت‌های ادارای ادامه دارد.

شاهرخی با اشاره به اینکه ستاد کرونا در استان همدان به طور مرتب تشکیل شده و تصمیمات لازم در این ستاد گرفته می شود، افزود: روز شنبه ۱۰ اسفند ماه نیز جلسه این ستاد با حضور همه اعضاء برگزار  می‌شود.

استاندار همدان وضعیت و شرایط استان همدان را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: خوشبختانه همدان نسبت به برخی استان‌های دیگر شرایط حاد ندارد اما رعایت اصول  پیشگیری بر همه مردم عزیز استان همدان امری ضروری و واجب است.

وی رعایت توصیه‌های بهداشتی را جدی دانست و افزود: از تمامی هم استانی های عزیز می خواهم، دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و دستگاه‌های متولی را با دقت اجرا کرده و از مسافرت‌های غیرضروری و تردد بیش از اندازه در سطح خیابان‌ها و اماکن عمومی پرهیز کنند.

46

برچسب‌ها:

نظر شما