شناسهٔ خبر: 38534919 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کارشناس آموزش سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان:

هنگام استفاده از مواد ضد عفونی کننده نکات ایمنی را جدی بگیرید

کارشناس آموزش سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان گفت: با توجه به توصیه متخصصان برای پیشگیری از کرونا ویروس و استفاده از الکل صنعتی برای ضد عفونی کردن دستها و سطوح، شهروندان باید نکات ایمنی جهت حفظ سلامتی و پیشگیری از آتش سوزی را جدی بگیرند.

صاحب‌خبر -

 روح اله فدایی، اظهار کرد: مواد ضد عفونی کننده و الکل را به مقدار مورد نیاز خریداری کرده و از نگهداری بیش از حد نیاز آن خودداری کرده و  از دسترس کودکان و اطفال دور باشد.

وی افزود: در هنگام تهیه محلول ضد عفونی، نکات ایمنی را رعایت کرده و در حضور کودکان این کار را انجام ندهید. همچنین در نزدیکی شعله های باز، گرمای زیاد و سیگار روشن استفاده نشود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان،   کارشناس آموزش سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان تصریح کرد: الکل صنعتی بر روی سطوح داغ، نزدیک شعله های گاز و سماور و ... استفاده نشود و در صورت آتش گرفتن با استفاده از خاموش کننده هایی غیر از آب، آن را خاموش کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تماس مواد ضد عفونی کننده و الکل صنعتی، با چشم ها جلوگیری کنید، دستمال و وسایل نظافت بکار برده شده و آغشته به الکل را پس از استفاده در سطل زباله بیاندازید.

انتهای پیام

نظر شما