شناسهٔ خبر: 38534349 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار اسدآباد عنوان کرد:

آمادگی کامل شهرستان اسدآباد برای مقابله با ویروس کرونا

اسدآباد - فرماندار اسدآباد از آمادگی کامل شهرستان اسدآباد برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: تاکنون مورد مثبتی از این بیماری در اسدآباد گزارش نشده است.

صاحب‌خبر -

مجید درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر تنها مرجع اطلاع رسانی ستاد پیشگیری کرونا ویروس را وزارت بهداشت اعلام کرد و افزود: با مدیران و ادمین های کانال‌های فضای مجازی که خبر کذب و خارج از واقع منتشر کنند برخورد قانونی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعطیلی مراکز آموزشی و مدارس و همچنین نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته صرفاً به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بوده است، گفت: شیوع بیماری کرونا با مدیریت استاندار و هدایت دانشگاه علوم پزشکی استان همدان و دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد و همکاری مردم اسدآباد تحت کنترل می‌باشد.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه انتظار می‌رود مردم ضمن رعایت دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و رعایت بهداشت فردی از رفتن به مراکز شلوغ و پر تراکم، میهمانی و مراسم غیر ضرور اجتناب کنند، گفت: تا کنون مورد مثبتی در خصوص ابتلاء به ویروس کرونا در شهرستان اسدآباد گزارش نشده و اگر موردی در شهرستان گزارش یا مشاهده شود به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

درویشی گفت: مدیر دانشگاه علوم پزشکی اسدآباد و همکاران این مجموعه با آمادگی کامل در حال رصد این میهمان ناخوانده هستند.
 

نظر شما