شناسهٔ خبر: 38533917 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی ایران | لینک خبر

گوشی HTC Wildfire R70 مجهز به دوربین سه‌گانه رونمایی شد

مرتضی یعقوبی

صاحب‌خبر -

اگرچه کسب‌وکار تولید گوشی‌های هوشمند ‌اچ‌تی‌سی، حال‌و‌ روز خوشی ندارد اما این شرکت به‌تازگی از گوشی جدیدی تحت عنوان وایلدفایر آر70 برای طرفداران متعصب برند خود پرده برداشت.

محصولی که از لحاظ مشخصات فنی، در دسته‌بندی میان‌رده‌های ارزان‌قیمت جای خواهد گرفت و می‌تواند به لطف ویژگی‌هایی همچون دوربین سه گانه و نمایشگر بزرگ خود، گزینه مناسبی برای علاقمندان به این سری از محصولات باشد.

سنسور اصلی دوربین این گوشی، 16 مگاپیکسلی بوده و از دیافراگم f/1.7 بهره می‌برد. دو سنسور دیگر نیز به رزولوشن 2 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند که یکی از نوع ماکرو است و دیگر برای عمق‌بخشی و ثبت عکس‌های بهتر بوکه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دوربین اصلی این گوشی به همراه فلش LED با آرایشی عمودی در کنار هم جای گرفته‌اند. همچنین در این قسمت شاهد بکارگیری حسگر اثر انگشت هستیم که در تقریبا در وسط بدنه پشتی دستگاه تعبیه شده است.

علاقمندان به عکس‌های سلفی نیز می‌توانند از سنسور 8 مگاپیکسلی تعبیه شده در قسمت جلویی گوشی استفاده کنند. از جمله قابلیت‌های این دوربین می‌توان به ضبط ویدیوهایی با رزولوشن 1080p اشاره کرد. ‌اچ‌تی‌سی وایلدفایر آر70 به نمایشگر 6.53 اینچی با رزولوشن 720پلاس و نسبت ابعاد 19.5:9 مجهز شده است.

در خصوص دیگر قطعات سخت‌افزاری این گوشی نیز باید گفت که توان پردازشی وایلدفایر آر70 از طریق چیپست هلیو پی23 تامین می‌شود که از هشت هسته کورتکس A53 بهره می‌برد و تراشه گرافیکی Mali-G71 و حافظه رم 2 گیگابایتی نیز آن را همراه می‌کنند.

اگرچه از حافظه داخلی 32 گیگابایتی در این گوشی استفاده شده اما کاربران می‌توانند از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی، این حافظه را تا 256 گیگابایت ارتقا دهند. باتری وایلدفایر آر70 از ظرفیت 4000 میلی‌آمپری بهره می‌برد و از طریق درگاه میکرو USB شارژ می‌شود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به ورودی هدفون، بلوتوث 4.2 و پشتیبانی از دو سیمکارت اشاره کرد.

محصول جدید ‌اچ‌تی‌سی در رنگ‌های مشکی و آبی به بازار عرضه خواهد شد. متاسفانه هنوز قیمتی برای این گوشی اعلام نشده است.

گوشی HTC Wildfire R70

نظر شما