شناسهٔ خبر: 38533117 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

تعداد مبتلایان به کرونا در کره جنوبی به بیش از ۲هزار نفر رسید

وزارت بهداشت کره جنوبی امروز اعلام کرد تعداد موارد تایید شده ابتلا به ویروس کرونا در کره جنوبی به ۲ هزار و ۲۲ نفر افزایش یافت و تعداد افراد فوت شده نیز به ۱۳ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تاس، وزارت بهداشت کره جنوبی امروز اعلام کرد تعداد موارد تایید شده ابتلا به ویروس کرونا در کره جنوبی به 2 هزار و 22 نفر افزایش یافت و تعداد افراد فوت شده نیز به 13 نفر رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، بیشتر مبتلایان در شهر دائگو (1314 نفر) هستند و در شهر مجاورش جیونگسانگبوک 394 نفر مبتلا شدند. ابتلای 62 نفر در سئول و 63 نفر نیز در بوسان، دومین شهر بزرگ این کشور تایید شده است.

در چندین روز گذشته، تعداد افراد تایید شده به ویروس کرونا در کره جنوبی به سرعت در حال افزایش است. در 23 فوریه، دولت این کشور تصمیم گرفته است تا آغاز سال تحصیلی تا 9 مارس به تعویق بیندازد.

اولین بار مقامات چین شیوع ویروس کرونا 2019 را در شهر ووهان ثبت کردند. تاکنون 45 کشور درگیر این ویروس شده اند.

سازمان بهداشت جهانی شیوع ویروس کرونا را یک حالت فوق العاده بهداشت عمومی با نگرانی بین المللی اعلام کرد. بر اساس آخرین آمار، تعداد افراد مبتلا 78 هزار و 800 مورد و تعداد بهبود یافتگان 36 هزار و 100 مورد بوده که 2 هزار و 788 نفر نیز فوت شده اند.

برچسب‌ها:

نظر شما