شناسهٔ خبر: 38533101 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مردم‌سالاری‌آنلاین | لینک خبر

مدارس کشور تا دوشنبه تعطیل خواهند بود - مردم سالاری آنلاين

وزیر بهداشت مصوبات پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را اعلام کرد و گفت: طبق مصوبات جلسه مدارس کل کشور تا دوشنبه تعطیل خواهند بود.

صاحب‌خبر - وزیر بهداشت مصوبات پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را اعلام کرد و گفت: طبق مصوبات جلسه مدارس کل کشور تا دوشنبه تعطیل خواهند بود.
به گزارش ایسنا،‌  سعید نمکی در حاشیه برگزاری جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ضمن سپاسگزاری ویژه از مقام معظم رهبری بابت دلجویی و تفقد از همکاران و قدردانی از کادر درمانی و همه آنها که در اطلاع رسانی به مردم کمک می‌کنند، گفت: امروز نشستی را در ستاد ملی مدیریت کرونا داشتیم و تصمیمات خوبی در این نشست گرفته شده است.
وی افزود: در سراسر کشور بخش‌های بیمارستانی آماده است و امکانات و تجهیزات لازم را به میدان آورده ایم اما واقعیت این است که هفته سختی را در پیش داریم و با بررسی اپیدمیولوژیک از رصدهای ملی و بین المللی روند را به گونه ای می‌بینیم که پیک اصلی بیماری در هفته و روزهای آتی است.
وزیر بهداشت با بیان اینکه این امر به معنای وحشت مردم نیست و قرار نیست خودمان را ببازیم اظهار کرد: خوشبختانه با هوشمندی مردم و به صحنه آمدن همه دست اندر کاران و خبررسانی همه دستگاهها و اشراف مدیران ما این پیک و خیز آتی بیماری را هم به خوبی کنترل می کنیم.
وی با بیان اینکه مردم باید در جریان روند آتی باشند گفت: از مردم تمنا می‌کنم بیشتر همراهی کنند و به ما در کاهش آلودگی کمک کنند و به هر جا موردی را ابلاغ می‌کنیم تبعیت شود.

برچسب‌ها:

نظر شما