شناسهٔ خبر: 38532651 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با دانشجو مطرح شد:

تولید محلول ضد عفونی کننده توسط بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به کمک اساتید دانشکده داروسازی، در حرکتی جهادی به منظور تامین نیاز مراکز بهداشتی و درمانی استان اقدام به تولید محلول ضدعفونی کننده کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش مصرف مواد ضدعفونی کننده در حرکتی جهادی با کمک اساتید دانشکده داروسازی به ویزه عنایتی فرد، ریاست دانشکده داروسازی اقدام به تولید ۳۵۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده (الکل ۸۷%) کردند.

این اقدام با همراهی و کمک‌های سعیدی، معاون پژوهشی دانشگاه و اویس، مدیر اجرایی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران انجام پذیرفت. این فرآورده در اختیار معاونت بهداشتی قرار گرفت تا در مراکز درمانی سطح یک که محل مراجعات مردمی هستند مورد استفاده قرار گیرند.

همپنین الماسی،  مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه در این زمینه گفت: در صورت نیاز به ادامه کار؛ بسیج دانشجویی توان پوشش کار در سطح و حجم‌های بالاتری را هم دارد. بسیج دانشجویی برای مقابله با ویروس کرونا در هر زمینه‌ای که نیاز باشد با تمام قوا برای کمک به حل مشکلات همراه دولت است.

نظر شما