شناسهٔ خبر: 38532556 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز خروج مهمانان هتل قرنطینه شده در جزایر قناری

شماری از مهمانان هتلی در جزایر قناری که چندی پیش بخاطر کرونا قرنطینه شده بودند، از این مکان خارج شدند.

صاحب‌خبر -

آغاز خروج مهمانان هتل قرنطینه شده در جزایر قناریبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، پس از آنکه چند روز پیش مقامات اسپانیا پس از مشاهده موردی از ابتلا به ویروس کرونا، نزدیک به هزار نفر را در هتلی در  جزیره تنریف (واقع در جزایر قناری) قرنطینه کردند، حال رسانه‌ها از آغاز خروج شماری از مهمانان این هتل خبر دادند.

آسوشیتد پرس اعلام کرد شماری از مهمانان این هتل پس از انجام آزمایش در خصوص ویروس جدید کرونا، امروز جمعه از این هتل خارج شدند.

این خبرگزاری به نقل از شماری از گزارشگرانی که در این محل حضور داشتند، اعلام کرد که برخی از خانواده‌ها و زوج‌هایی را دیده اند که روز گذشته از سوی افرادی که به نظر می‌رسید کادر پزشکی بوده اند و لباس‌های حفاظتی بر تن داشتند، دمای بدنشان مورد آزمایش قرار گرفت.

مقامات بهداشتی در جزایر قناری اسپانیا گفته اند صد‌ها گردشگر در هتل «H10 Costa Adeje Palace» که بسیاری از آن‌ها نیز خارجی هستند، بصورت گروه گروه از هتل خارج خواهند شد.

از سوی دیگر، خبرگزاری آسوشیتد پرس اعلام کرد پس از ابلاغ دولت سوئیس مبنی بر لغو هرگونه تجمع بالای هزار نفر به عنوان اقدامی پیشگیرانه برای جلوگیری از انتشار ویروس جدید کرونا، نمایشگاه خودروی ژنو لغو شد.

مقامات سوئیس اعلام کرده اند این اقدام دست کم تا ۱۵ مارس ادامه خواهد داشت.

رئیس گروه برگزار کننده نمایشگاه خودروی ژنو به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت این نمایشگاه لغو شده است. همچنین وزیر کشور سوئیس در سخنانی تصریح کرد: ما می‌دانیم این اقدام بر زندگی عموم تأثیر خواهد گذاشت. با این وجود انتظار می‌رود این اقدام، سبب ایجاد حمایتی مؤثر از مردم سوئیس و سلامت عموم شود.

سوئیس پیشتر از مشاهده ۱۵ مورد تأیید شده ابتلا به ویروس جدید کرونا موسوم به کووید-۱۹ خبر داده بود.

انتهای پیام/

نظر شما