شناسهٔ خبر: 38532388 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

فرصت محدود مائوریتزیو ساری برای حفظ شغلش در یوونتوس؛ بازگشت الگری یک فرضیه است

علیرضا نجاتی

جایگاه مائوریتزیو ساری در یوونتوس در حال متزلزل شدن است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- سه باخت در هفت بازی اخیر از جمله باخت به المپیک لیون در لیگ قهرمانان اروپا، باعث شده تردیدهایی در خصوص آینده مائوریتزیو ساری در یوونتوس ایجاد شود.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس طی دو هفته آتی، سه بازی بسیار مهم در سه تورنمنت پیش رو دارد. ابتدا یووه باید در سری آ پذیرای اینتر باشد و سپس از میلان در کوپا ایتالیا و از لیون در لیگ قهرمانان اروپا میزبانی کند. بازیکنان یوونتوس تحت مربیگری مائوریتزیو ساری این روزها فرم و روحیه خوبی ندارند و این می‌تواند برای یوونتوس به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا مسئله‌ساز شود. در بازی‌های اخیر، حریفان یوونتوس نیز نشان داده‌اند که بدون ترس و با جرئت بیشتری نسبت به فصول گذشته برابر این تیم بازی می‌کنند. شکست یوونتوس برابر لیون، انتقاد شدید مائوریتزیو ساری از بازیکنانش را در پی داشت و او گفت که بازیکنان تاکتیک‌هایش را اجرا نمی‌کنند. این زنگ خطری دیگر در روزهای حساس یووه است.

در صورتی که یوونتوس بتواند در سه بازی سرنوشت ساز برابر اینتر، میلان و به خصوص لیون موفق شود، ساری به کارش در باشگاه ادامه خواهد داد اما در غیر این‌صورت، این یعنی ساری و یوونتوس برای یکدیگر ساخته‌نشده‌اند. آنیلی همچنان از ساری حمایت می‌کند اما حذف از لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند منجر به اخراج این سرمربی 60 ساله از بیانکونری شود. ساری برای حفظ شغل خود، فرصت محدودی دارد.

از سوی دیگر نشریه لاریپوبلیکا اصرار دارد که در صورت ناکامی ساری در بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش‌ِ روی یوونتوس، وی از هدایت این تیم برکنار خواهد شد و ماسیمیلیانو الگری، سرمربی سابق یوونتوس که همچنان با این تیم قرارداد دارد، دوباره هدایت بیانکونری را برعهده خواهد گرفت. لاریپوبلیکا مدعی است در صورت ناکامی یوونتوس برابر اینتر و میلان، ساری از این تیم اخراج خواهد شد و الگری در بازی با لیون روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

نظر شما