شناسهٔ خبر: 38532129 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نیمکت پرسپولیس و یک هماهنگی جالب(عکس)

یحیی و کادرش در پرسپولیس عملکرد خوبی در بازی های لیگ برتر داشتند و به نظر می رسد با این روند ماجراجویی تیم برای کسب عنوان چهارمین قهرمانی متوالی ادامه داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دراین عکس هماهنگی کادر فنی تیم مشهود است و نشان می دهد همه از تیم یک چیز می خواهند. ارائه بازی رو به جلو و شکست حریف. بازی پرسپولیس در دیدار با شهر خودرو یک بازی سخت و نفس گیر و البته جذاب بود. مسابقه ای که تیم میزبان با وجود شکست 3-1 هیچ گاه عقب ننشست و همانند میزبان برای خلق موقعیت و گل زنی بازی می کرد و برنده این بازی علاوه بر پرسپولیس تماشاگرانی بودند که این بازی را از تلویزیون تماشا کردند. چون یک بازی خوب و جذاب دیدند.

 

یحیی و دستیارانش که مرحله گذر از شناخت تیم را سپری می کنند در روزهای آتی البته یک وظیفه مهم دیگر را پیش رو دارند؛ تقویت تیم برای نتیجه گیری در لیگ قهرمانان آسیا است چون با این روند امتیازگیری، تیم در لیگ قهرمانان آسیا با چالش صعود مواجه خواهد شد. فرصت شاید بهترین واژه برای این کادر فنی باشد. کادری که در کنار خط هم با هم هماهنگ هستند. و این می تواند یکی از دلایل موفقیت یحیی در سال های اخیر باشد. حرکت دستیاران در مسیری که سرمربی تعیین می کند به معنی تلاش همه برای رسیدن به هدف مشترک است. البته طبیعی است در تیم ها تفکرات متفاوت باشد و هر کس ایده ای برای رسیدن به موفقیت داشته باشد اما در زمین تیم باید یک هدف را دنبال کند و همیشه تعدد تفکرات برای تیم خطرناک است.

 

نظر شما