شناسهٔ خبر: 38531644 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سادیو مانه: در سنگال همه طرفدار لیورپول هستند اما دو سال پیش اینطور نبود و طرفداران رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد بیشتر بودند

جواد محمدپور

مانه لیگ برتر انگلیس را بهترین لیگ جهان می‌داند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- لیورپول فاصله چندانی تا نوزدهمین قهرمانی در لیگ انگلیس ندارد و سادیو مانه، مهاجم سنگالی این تیم نقش زیادی در این مهم داشته است.

به گزارش گل، مانه با تاکید بر زحمت زیادی که برای رسیدن به شرایط کنونی کشیده اند، در واکنش به آسان بودن قهرمانی در لیگ گفت:

به هیچ وجه. هدف ما از ابتدا قهرمانی در لیگ بود ، بنابراین اگر آن را کسب کنیم ، برای باشگاه و هواداران بسیار عالی خواهد بود. ما می‌دانیم که لیگ برتر بهترین لیگ جهان است. ما باید سخت تلاش کنیم تا به آنچه می خواهیم برسیم.

مانه درباره نحوه کار یورگن کلوپ گفت:

او روش خاصی در انجام کارها دارد و مسئولیت بیشتری به بازیکنان خود در زمین می دهد که بسیار مهم است. او یک مربی عالی است و در قبال بازیکنان و باشگاه بسیار خوب کار می‌کند. او رفتار دوستانه ای با بازیکنان خود دارد و این یکی از نکات مثبت او است.

مانه درباره هوادارانش در کشورش گفت:

آنها قطعا افتخار می‌کنند که من به این سطح رسیده ام. در حال حاضر همه جای سنگال طرفدار لیورپول هستند اما دو سال پیش اینطور نبود و طرفداران رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد بیشتر بودند. زمانی که لیورپول بازی دارد، مانند زمانی است که تیم ملی سنگال می‌خواهد بازی کند.

نظر شما