شناسهٔ خبر: 38531634 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

امروز انجام خواهد شد؛

بازگشت مسافران ایرانی از دوبی توسط ماهان و ایران ایر

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» و ماهان با اخذ مجوزهای مربوطه اقدام به بازگرداندن مسافران ایرانی از دبی خواهند کرد.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» و ماهان با اخذ مجوزهای مربوطه اقدام به بازگرداندن مسافران ایرانی از دبی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، شرکت هواپیمایی ماهان اعلام کرد؛ با توجه به تصمیمات مربوط به مسائل ایمنی دولت امارات در جهت اعمال محدودیت‌های پروازی بین ایران و امارات، به دلیل شیوع بیماری کرونا، پروازهای بدون مسافر از تهران جهت بازگرداندن مسافران ایرانی فقط از فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم دبی امکان‌پذیر است.

در همین راستا، پروازهای فوق‌العاده و بدون مسافر هواپیمایی ماهان از تهران به این فرودگاه انجام خواهد شد و با اولویت تاریخ پروازهای کنسل شده قبلی، مسافران پذیرش و به کشور بازگردانده خواهند شد.

اولین پرواز هواپیمایی ماهان با شماره پرواز ۰۶۳ در روز جمعه نهم اسفندماه ساعت ۱۳:۳۰ تهران را به مقصد دبی ترک کرد و در ساعت ۱۶ به وقت محلی در فرودگاه آل مکتوم دبی به زمین خواهد نشست.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» نیز یکی دیگر از ایرلاین‌هایی است که اقدام به بازگرداندن مسافران از امارات خواهد کرد.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در این رابطه اعلام کرده است؛ به دنبال قطع ناگهانی تمامی پروازها از تهران به دبی و بالعکس توسط سازمان هواپیمایی کشوری امارات، یک فروند هواپیمای ایرباس «هما» جهت بازگرداندن مسافران ایرانی اعزام  می‌شود.

هما عنوان کرده است؛ با پیگیری‌های رئیس هیات مدیره و مدیرعامل «هما» و مسئولان وزارت امور خارجه با هواپیمایی کشوری امارات، مجوز انجام یک پرواز به فرودگاه آل‌مکتوم دبی جهت بازگرداندن مسافران ایرانی صادر شد.

هواپیمای ایرباس هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» امروز جهت بازگرداندن مسافران از دبی به کشور فرودگاه حضرت امام (ره) را به مقصد فرودگاه آل مکتوم ترک خواهد کرد.

نظر شما