شناسهٔ خبر: 38530474 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاونت آموزشی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد

چگونگی برگزاری کلاس‌های غیرحضوری دانشگاه تهران

یگانه کربلایی

معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای در خصوص نحوه ادامه برگزاری کلاس‌های آموزشی، جزئیات اقداماتی که قرار است انجام شود را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،  پیرو بخشنامه شماره ۳۵۹۸۸۳ مورخ هشت اسفند،‬ ریاست دانشگاه تهران و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه مورخ هفت اسفند ۱۳۹۸‬ شورای آموزشی این دانشگاه در خصوص نحوه ادامه برگزاری کلاس‌های آموزشی،  معاونت آموزشی دانشگاه تهران با صدور اطلاعیه‌ای درباره اقداماتی که قرار است انجام شود توضیحاتی داد.

بر اساس این اطلاعیه، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی، کلاس‌های دروس نظری تا پایان اسفند به صورت حضوری تشکیل نخواهد شد. با توجه به تمهیداتی که توسط مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه فراهم شده است، کلاس‌های نظری با برنامه‌ریزی واحدها و مرکز مذکور، به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود. نظر به استمرار فعالیت‌های آموزشی در دانشگاه، ضروری است کلیه اعضا محترم هیأت علمی و کارکنان محترم در پردیس / دانشکده حضور داشته باشند و برنامه‌های آموزشی خود را اجرا کنند.

در این اطلاعیه از اعضای هیئت علمی این دانشگاه خواسته شده تا با استفاده از تالار اعلانات سامانه مدیریت یادگیری و یا ابزارهای دیگر، نحوه اجرای برنامه آموزشی خود به صورت الکترونیکی را به دانشجویان اطلاع رسانی کنند. بر اساس خدمات سامانه، برگزاری کلاس‌های زنده الکترونیکی طبق تقویم هفتگی امکان‌پذیر است.

براساس آن چه در اطلاعیه شماره دو معاونت آموزشی دانشگاه تهران درباره کلاس‌های عملی و آزمایشگاه آمده، نحوه برگزاری کلاس‌های عملی، آزمایشگاهی و جبرانی متعاقباً اعلام خواهد شد.

دانشگاه تهران اعلام کرده که برگزاری جلسات دفاعیه‌های پایان نامه‌ها و رساله‌ها با هماهنگی واحدها و اعضای هیأت داوران به روال معمول ادامه می‌یابد. حسب ضرورت، حضور برخی از اعضای هیأت داوران می‌تواند به صورت مجازی باشد.

در این اطلاعیه آمده است:« جهت هماهنگی بیشتر در اجرای امور، لازم است کلیه واحدها رابطین خود را تا آخر وقت اداری روز شنبه ۱۰ اسفند به مرکز یادگیری الکترونیکی معرفی کنند. در صورت عدم امکان معرفی، با درخواست واحد، مرکز نسبت به تعیین افراد و معرفی به دانشکده‌ها اقدام خواهد کرد.معاونان آموزشی واحدها موظف به رصد برگزاری کلاس‌ها و گزارش آن به صورت هفتگی به معاونت آموزشی هستند. کلیه اطلاعیه‌ها در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های الکترونیکی از طریق لینک https://utec.ut.ac.ir/web/academics/reference قابل دسترسی است.»

انتهای پیام

نظر شما