شناسهٔ خبر: 38525930 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان:

با همه توان آماده فداکاری و شهادت در راه ولایت علوی باشیم

حوزه/ آیت الله موسوی جزایری گفت: در این مقطع حساس کنونی، باید با همه توان آماده فداکاری و شهادت در راه ولایت علوی باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در آیین تکریم و معارفه دو مدیر مدرسه علمیه اهواز و شهرستان کارون، با بیان اینکه امروز شاهد تغییر در روند مدیریتی دو مدرسه علمیه مهم و اثرگذار در اهواز و شهرستان کارون هستیم، اظهارداشت: قطعاً مسئولیت مدیرانی که امروز به‌عنوان نماینده من در آن مدارس منصوب می‌شوند، سخت و دشوارتر خواهد بود.

وی از کلیه کادر و اساتید مدارس علمیه علی ابن ابی‌طالب(ع) و امیرالمؤمنین شهرستان کارون درخواست کرد تا کمال همکاری و همراهی با مدیر جدید مدرسه را داشته باشند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت جدید مدیران مدارس را بسیار سخت و حساس دانست و تصریح کرد: این مسؤولیت، وظیفه سنگینی است و ما در این مقطع و منطقه حساس، باید با همه توان آماده فداکاری و شهادت در راه ولایت علوی باشیم.

آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به تلاش دو مدیر قبلی مدارس علمیه علی ابن ابی‌طالب و امیرالمؤمنین(ع)، گفت: بحمدالله خروجی این دو مدرسه علمیه بسیار خوب، ارزشمند و تربیت طلابی آگاه و توانمند است که از زحمات جناب حجج‌اسلام عبیات و عطایی بخش نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام./

نظر شما