شناسهٔ خبر: 38525755 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

توزیع محلول ضدعفونی‌کننده در ۷۰۰ داروخانه تهران

مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از توزیع وسیع ژل و محلول‌های بهداشتی در داروخانه‌های تهران خبر داد و گفت: محلول‌های ضدعفونی کننده امروز بین ۷۰۰ داروخانه در تهران، توزیع شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم؛ دکتر غلامحسین مهرعلیان، با اعلام اینکه محلول‌های ضدعفونی‌کننده امروز بین ۷۰۰ داروخانه در تهران توزیع شد، اظهار کرد: با تدابیر اندیشیده‌شده به منظور تامین و محلول‌های ضدعفونی‌کننده مورد نیاز مردم، چند شرکت بزرگ در مدار تولید این محصولات ورود کرده‌اند و طی اوایل هفته آینده با نظارت سازمان غذا و دارو، حجم توزیعی در داروخانه به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد.

وی در مورد تامین ترکیب دارویی کنترل علائم بیماری کرونا برای مراکز درمانی نیز تصریح کرد: همه اقلام به اندازه کافی در فاز اول به معاونت بهداشت تحویل داده شده است.

مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به فاز دوم تامین رژیم دارویی بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: در انتظار ترخیص داروی کلترا هستیم و داروهایی، چون اسلتامیویر، کلروکین و ریباورین به اندازه کافی، اوایل هفته آینده در اختیار معاونت‌ها قرار می‌گیرد.

نظر شما