شناسهٔ خبر: 3852278 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

چهره اقتصادی سال 93 را شما انتخاب کنید

اقتصاد > اقتصاد کلان - همچون 4 دوره گذشته ، امسال نیز با مشارکت شما مخاطبان خبر آنلاین چهره اقتصادی سال 93 انتخاب خواهد شد . چهره مورد نظر خود را با ذکر دلیل در بخش نظرات همین مطلب درج کنید .

صاحب‌خبر -


اقتصاد ایران در سال 1393 دوران تازه ای را سپری کرد چه آنکه پس از روی کار آمدن دولت یازدهم و استقرار تیم اقتصادی دولت نتایج تصمیم گیری های آنان بر پیکره اقتصاد ناخوش ایران به آرامی مشخص شد. اینکه پس از مدت ها خبر رشد اقتصادی در کنار مهار تورم در صفحه های اقتصادی رسانه ها جای حود را به رشد منفی در حوزه اقتصاد و رشد متداوم تورم داد. یا در بخش پولی و مالی پس از مدت ها آرامش و ثبات در بازار ارز سایه انداخت و دیگر خبری از رشد پی در پی قیمت ارز و سکه و نبودیم. با این حال بورس روزهای سختی را پشت سر گذاشت و شاخص آن چندان با شاخص های اقتصادی دیگر همراه نبود و فقط هر از گاهی کم رمق اوج گرفت تا بخشی از افول خود را جبران کرده باشد. بی تردید تیم اقتصادی دولت در وضعیت شکل گرفته اقتصاد ایران در سال 93 نقش پر رنگی را ایفا کرده اند اما اینکه نقش کدام یک از آنها در این عرصه بیشتر بوده انتخابش با شما کاربران محترم خبرآنلاین است.   


چه نظراتی تایید می شود؟

 

- نظراتی که در آن نام شخص مورد نظر و دلیل اینکه چرا این انتخاب را داشتید باشد.

- منتخب شما باید شخص حقیقی باشد.

- دلایل خود را کوتاه و حداکثر در 10 کلمه بنویسید.

- نظرات در صورتیکه در بازه ساعت 8 تا 20 ثبت شود حداکثر پس از 4 ساعت تایید میشود. نظرات  ثبت شده خارج از این زمان ممکن است با تاخیر بیشتری تایید شود

 

چه نظراتی تایید نمی شود؟

-چهره مورد نظر شما شخص حقیقی نباشد . عباراتی همچون  دلار ، ریال ،یارانه نقدی و..  تایید نمیشود.

-دلیل خود را برای این انتخاب درج نکرده باشید.

-بیش از یک نفر را در یک کامنت معرفی کنید.

- پاسخ به دیگر نظرات در صورتیکه حاوی دلایلی در رد یا تایید نظر قبلی باشد .

-بعضی از اسامی به دلایل مختلف قابل تایید نیستند . لطفا از ثبت کامنتهای بعدی در اصرار به این نظرات خودداری کنید. از این که به عنوان یک مخاطب فرهیخته شرایط ما را در جایگاه یک رسانه درک می کنید واقعا سپاسگزاریم.

-چهره هایی که قبل از سال 93 فوت کرده باشند.

رای شماری چگونه است؟

- در پایان این مرحله نظرخواهی -16 اسفند-  شخصی که توانسته باشد بیشترین رای را به خود اختصاص دهد بعنوان چهره اقتصادی در سال 93 معرفی خواهد شد . منتخبین هر حوزه در نظر سنجی نهایی برای انتخاب چهره سال 93 با هم رقابت خواهند کرد.


- کامنتهای مشابهی که از یک آی پی دریافت شده باشد در شمارش نهایی محاسبه نمی شود .

 

3939

 

 

نظر شما