شناسهٔ خبر: 38515386 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

منابع سوری اعلام کردند؛

یورش سنگین تروریستها به سراقب دفع شد

منابع سوری اعلام کردند: نیروهای ارتش سوریه یورش بزرگ تروریستهای مورد حمایت ترکیه به سراقب را دفع کردند، دهها تروریست را به هلاکت رساندند و ادوات و تجهیزات نظامی آنها را منهدم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، سانا گزارش داد: نیروهای ارتش سوریه یورش بزرگ تروریست‌های مورد حمایت ترکیه به سراقب را دفع کردند، دهها تروریست را به هلاکت رساندند و ادوات و تجهیزات نظامی آنها را منهدم کردند.

بر اساس گزارش سانا؛ نیروهای ارتش سوریه طی نبردی شدید با تروریست‌هایی که از آتش سنگین نظامیان ترکیه برخوردار بودند، دهها نفر از آنها را به هلاکت رساندند.

سانا گزارش داد: یورش تروریست‌های مورد حمایت ترکیه به سراقب به منظور جبران خسارات سنگین آنها در جنوب ادلب است که ارتش سوریه دهها منطقه راهبردی را از لوث تروریست‌ها آزاد کرده است.

منابع سوری اعلام کردند: تروریست‌ها با دهها عامل انتحاری و خودروهای بمبگذاری شده به سراقب یورش بردند و نظامیان ترکیه هم حمایت آتشباری قوی از آنها به عمل آوردند که در نهایت ارتش سوریه پاسخ دندان شکنی به آنها داد و همه حملات را دفع کرد و مواضع آنها را در غرب شهر زیر حملات موشکی قرار داد و تلفات و خسارات زیادی به آنها وارد کرد.

نظر شما