شناسهٔ خبر: 38515279 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امانی: آقای روحانی «کرونا» عضو هیئت دولت نیست که از شما دستور بگیرد

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی به اظهارات حسن روحانی در مورد عادی شدن شرایط از روز شنبه 10 اسفندماه واکنش نشان داده و گفته که آقای روحانی «کرونا» عضو هیئت دولت نیست که از شما دستور بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان عصر سه شنبه (6 اسفند) در پی اظهارات در جلسه هیئت دولت گفته ود که  از روز شنبه همه روال‌ها به صورت عادی خواهد بود.

روحانی تصریح کرده بود که هر جایی که ستاد از شنبه لازم دید اگر مدرسه، دبیرستان، دانشگاهی و محل اجتماعی یا مورد خاصی را تشخیص داد خودش اعلام می‌کند. اگر مورد خاص و شرایط ویژه را ستاد ملی به آنها اعلام می‌کند و اجتهاد در برابر نص نباید داشته باشیم همه موظف هستند از ستاد اطاعت کنند.

شهربانو امانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی که هم اکنون در شورای شهر تهران نیز نمایندگی مردم را بر عهده دارد طی توییتی به اظهارات حسن روحانی واکنش نشان داده است.

امانی خطاب به روحانی گفته که ویروس کرونا عضو هیئت دولت نیست که با دستور شما تصمیم بگیرد چه کاری انجام دهد.

وی در این توییت خود آورده که ویروس کرونا ویروسی است که به سرعت منتشر شده و اپیدمی می شود و وزیر و وکیل هم نمی شناسند. شما (آقای روحانی) مسئول جان مردم هستید و باید مسئولانه عمل کرده و جان مردم را اولویت قرار دهید نه هیچ ملاحظه دیگری.

خبر شیوع و گسترش ویروس کرونا از روز پنج شنبه ۱ اسفند ماه در قم توسط رسانه‌ها منتشر شد که دو نفر از مبتلا شدگان به این ویروس ساعاتی بعد از اعلام خبرها جان باختند.

پس از آن بخش‌هایی از شهرهای کشور همچون، اراک، تنکابن و تهران نیز با این بیماری درگیر شدند.

انتهای پیام/

نظر شما