شناسهٔ خبر: 38514977 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیش از دیدار مقابل شاهین بوشهر

ورزشگاه شهدای فولاد ضدعفونی و پلمب شد(تصاویر)

عوامل اجرایی باشگاه فولادخوزستان با نظارت مستقیم مدیرعامل باشگاه، ورزشگاه شهدای فولاد را در آستانه دیدار با شاهین بوشهر ضدعفونی و پلمب کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، تیم فولاد خوزستان امروز و از ساعت ۱۶ در چارچوب هفته بیستم و یکم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به مصاف شاهین بوشهر خواهد رفت.

1

به همین منظور مسؤولان ورزشگاه شهدای فولادخوزستان با نظارت مستقیم سعید آذری مدیرعامل باشگاه، باتوجه به شیوع بیماری کرونا و به دلیل مسائل بهداشت عمومی و سلامت بازیکنان، کادرفنی، خبرنگاران و دیگر عوامل اجرایی مسابقه، تمام اتاق‌های مورد استفاده دو تیم و مسؤولان برگزاری بازی را ابتدا ضدعفونی و سپس پلمب کردند.از این رو رختکن‌ها، اتاق‌های ناظر بازی، ناظر داوری، توپ‌جمع کن‌ها، کنفرانس مطبوعاتی و ... ورزشگاه شهدای فولاد نیز ضدعفونی و پلمب شد. 

2

جایگاه خبرنگاران استادیوم شهدای فولاد نیز ضدعفونی شد تا خبرنگاران تلاشگر نیز در فضای مطلوب و سالم‌تری کارشان را انجام دهند. گفتنی است، با تصمیم سازمان لیگ، بازی تیم‌های فولاد خوزستان و شاهین شهرداری بوشهر بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

نظر شما