شناسهٔ خبر: 38513889 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آقای رئیس جمهور ویروس گرانی و تورم را مهار کنید

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس جمهور ویروس بی‌تفاوتی و بی‌عملی و گرانی و تورم را مهار کنید، کرونا خود مهار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: امروز چند ویروس ذهن مردم را به خود مشغول کرده، ویروس کرونا! می‌گویند:کرونا سریع‌الانتقال و سریع‌الانتشار است! تمام دستگاه‌ها برای مقابله با آن بسیج شده‌اند، مردم هم با حساسیت اخبار مرتبط با آن را پیگیر هستند.

وی تصریح کرد: اخبار حاکی از آن است که غلبه برای این ویروس امکان‌پذیر و با سرعت به این سمت حرکت می‌کنیم، ویروس گرانی و تورم این روزها و در گرماگرم مشغول بودن ذهن‌ها به کرونا قیمت برخی اجناس در حال افزایش است! چرا باید پراید به مرز ۷۰میلیون برسد؟

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس بیان کرد: ما که از این قیمت خودرو شرم می‌کنیم به راستی مسوولان خجالت نمی‌کشند؟ چرا تماشاچی شده‌اند؟ آیا می‌دانید هم اکنون ماسک ‌و مواد ضدعفونی کننده کمیاب شده است؟

سلیمی گفت: چرا شب عید قیمت گوشت ۲۰درصد گران شد! اندکی تحرک، جلو این گرانی افسار گسیخته را بگیرید، ویروس بی‌تفاوتی و بی‌عملی، ماه‌هاست رویس هلال احمر به دلیل فساد مالی بازداشت شده است، حکم رئیس جدید را باید شخص رئیس جمهور بزنند، کشور درگیر سیل،کرونا، زلزله و... است، آیا بین ۸۰میلیون هنوز یک نفر پیدا نشده تا سریع سازمان به این مهمی را تعیین تکلیف کنید؟

انتهای پیام/ر

نظر شما