شناسهٔ خبر: 38513422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نظارت مستمر بر مراکز عرضه مواد خام دامی

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآبادگفت: مراکز عرضه مواد خام دامی به طور مستمر بازرسی دوره ای می شوند.

صاحب‌خبر -

نظارت مستمر بر مراکز  عرضه مواد خام دامیبصیری رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: بازرسان مواد خام دامی با مراجعه به تمامی مراکز عرضه مواد خام دامی و نصب برچسب و شناسایی واحد مورد نظر گام مهمی در جهت نظارت لحظه‌ای بر عملکرد واحد‌های عرضه و شناسنامه دار شدن تمامی واحد‌ها برداشته اند.

او بیان کرد: شناسایی این واحد‌ها با برچسب‌های بارکد دار بوده و بازرسی‌های مواد خام دامی به صورت لحظه ای در سامانه بازرسی مواد خام دامی شهرستان اسدآباد ثبت می‌ شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه استفاده از این روش مزایای زیادی دارد، گفت: نظارت لحظه‌ای بر عملکرد جمعی و انفرادی بازرسان، شناسنامه دار شدن تمامی واحد‌ها، امکان مسیر بندی بازدید‌ها و اعلام برنامه کاری جامع به بازرسان با استفاده از بارکد خوان و GPS، امکان دسترسی به سوابق انتظامی و سوابق قضایی بخشی از این مزایا است.

بصیری ادامه داد: سوابق اخطار و ضبط محموله مرکز در زمان بازدید، امکان دسترسی به مقررات، بخشنامه‌ها و دستور العمل‌های سازمان دامپزشکی کشور در هر زمان و مکان، امکان گزارش گیری و بررسی عملکرد بازرسی مواد خام شهرستان، انجام دقیق‌تر بازرسی‌ها بدون اشتباه، حذف کاغذ از بازرسی‌ها نیز از دیگر مزایای این روش است.

انتهای پیام/د.ا

نظر شما