شناسهٔ خبر: 38511377 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

لشکری کشی رمی‌ها برای جدال با یاران محمدی / کار دشوار آژاکسی‌ها برابر ختافه

رقابت‌های لیگ اروپا امشب با پیگیری ۱۵ بازی دنبال می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

رقابت‌های لیگ اروپا امشب شاهد برگزاری ۱۵ بازی در سراسر قاره سبز است، در این مسابقات   تیم‌های مدعی به مصاف یکدیگر می‌روند تا پرونده این مرحله از رقابت‌ها که با حضور تیم‌های سوم ۸ گروه لیگ قهرمانان اروپاو تیم‌های برتر دور گروهی لیگ اروپاست به پایان برسد و تیم‌های مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها مشخص شود. البته تکلیف یکی از دیدار‌های این رقابت‌ها شب گذشته با برگزاری دیدار میان تیم‌های فوتبال براگا و گلاسکو رنجرز مشخص شد که در پایان آن و در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت گلاسکو با نتیجه ۴ -۲ برنده مسابقه شد و نخستین تیمی بود که صعودش به دور بعدی را قطعی کرد. 

اخبار ورزشی - تیم فوتبال منچستر یونایتد در یکی از مهم‌ترین این دیدار‌ها میزبان کلوب بروژ است، شیاطین سرخ در دیدار رفت برابر این تیم با نتیجه ۱ -۱ به تساوی رسیدند و متوقف شدند، اما انتظار‌ها از آن‌ها بسیار بالاتر است هوادارانشان می‌خواهند که در خانه کار سختی برابر نماینده بلژیک نداشته باشند و به آسانی جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کنند. تیم فوتبال اینتر هم در دیگر دیدار مهم امشب میزبان لودوگورتس است، شاگردان کونته که با وجود نمایش خوبشان در لیگ قهرمانان اروپا راهی لیگ اروپا شدند، آن‌ها در دیدار رفت برابر این تیم به آسانی و با نتیجه ۲ -۰ برنده شدند و انتظار می‌رود در دیدار امروز کارشان سخت نباشد. نکته جالب اینجاست که اینتر به دلیل شیوع ویروس کرونا در اروپا نمی‌تواند در این بازی تماشاگرانش را داشته باشد.  

یاران محمدی هم که در دیدار رفت همین مرحله به آاس رم ۱ -۰ باختند باید در یکی از بازی‌های مهم امشب از آن‌ها پذیرایی کنند، تیم فوتبال آرسنال هم که در دیدار رفت این مسابقات توانست المپیاکوس یونان را با یک گل ببرد امشب از این تیم پذیرایی می‌کند، نماینده یونان که حالا در این مرحله حضور دارد راه‌های سخت زیادی را سپری کرده است و با نتیجه‌ای هم که در دور رفت به دست آمد کار مشکلی برابر تیم قدرتمند آرسنال هم خواهد داشت. تیم فوتبال آژاکس هم که در دیدار رفت ۲ -۰ به ختافه باخت کار سختی در پیش دارد و باید در این بازی با ۳ گل برنده بازی باشد تا جواز حضور در مرحله بعدی را بگیرد.

اسپانیولی‌ها هم که همانند انتظار، بازی رفت را البته با نتیجه سنگین  ۴ - ۰ به ولورهمپتون باختند کار بسیار سخت و دشواری را در پیش دارند و باید دید می‌توانند در این بازی بسیار سخت حریفشان را پشت سر بگذارند و به مرحله بعدی برسند یا خیر؟ آن‌ها البته این روز‌ها شرایط خوبی ندارند و در قعر جدول لالیگا قرار دارند و به سختی برای بقا هم تلاش می‌کنند. 

برنامه کامل دیدار‌های امشب به شرح زیر است: 

لاسک - آلکمار (۲۱:۲۵)

بازل - آپوئل نیکوزیا (۲۱:۲۵)

مالمو - ولفسبورگ (۲۱:۲۵)

خنت - آاس رم (۲۱:۲۵)

اسپانیول - ولورهمپتون (۲۱:۲۵)

باشاک شهیر - اسپورتینگ (۲۱:۲۵)

پورتو - بایرلورکوزن (۲۱:۲۵)

سلتیک - کپنهاگن (۲۳:۳۰)

آژاکس - ختافه (۲۳:۳۰)

سویا - کلوژ (۲۳:۳۰)

آرسنالً - المپیاکوس (۲۳:۳۰)

منچستر یونایتد - کلوب بروژ (۲۳:۳۰)

اینتر - لودوگورتس (۲۳:۳۰)

سالزبورگ - فرانکفورت (۲۳:۳۰)

بنفیکا - شاختار (۲۳:۳۰)

 

نظر شما