شناسهٔ خبر: 38510852 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سعید مراغه‌چیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی مقابل تیم‌های پایین جدول سخت‌تر است/ مطهری توانسته خودش را با استقلال هماهنگ کند

پیشکسوت استقلال گفت: بازیکنان خط دفاعی استقلال باید بازی‌خوانی بهتری داشته باشند و با رعایت همین نکته، استقلال می‌تواند در خط دفاع نیز مانند خط حمله عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت باشگاه استقلال، در گفتگو با خبرنگار برنا پیرامون آخرین وضعیت این تیم و بازی امروز مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت استقلال وضعیت مناسبی است. تیم نباید به هیچ عنوان این بازی را دست کم بگیرد و بازی کردن مقابل تیم‌های پایین جدول که برای بقا در لیگ می‌جنگند با سایر تیم‌ها سخت‌تر است و استقلال امروز باید مقابل انگیزه بالای تیم حریف بازی کند.

ستاره اسبق تیم استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش  با اشاره به غیبت شیخ دیاباته در خط حمله اظهار داشت: خوشبختانه مهدی قائدی و ارسلان مطهری در این بازی حضور دارند. من فکر می‌کنم مطهری توانسته خودش را با تیم به خوبی هماهنگ کند و نکته بسیار مهمی است و معتقدم اگر ارسلان بتواند با همین روند به موفقیت‌های خود در استقلال ادامه دهد  می‌تواند پیراهن تیم ملی را نیز  بپوشد. بزرگ بودن باشگاه هایی مثل استقلال و پرسپولیس در این است که می‌توانند برای یک بازیکن پرتلاش و با استعداد سکوی پرتاب باشند. البته خود بازیکن نیز باید همواره تلاش کند و یک زندگی حرفه ای داشته باشد.

مراغه‌چیان در بخش دیگری از صحبت‌هایش  با اشاره به بازی‌های حساس آینده استقلال عنوان کرد: استقلال باید در سه جام بازی کند و بسیار اهمیت دارد تیم بتواند در خط دفاعی نیز عملکرد بهتری داشته باشد. معتقدم بازیکنان خط دفاعی باید بازی‌خوانی بهتری داشته باشند و با رعایت همین نکته، استقلال می‌تواند در خط دفاع نیز مانند خط حمله شرایط بسیار خوبی داشته باشد.

او در بخش پایانی صحبت‌هایش تاکید کرد: واقعیت این است که استقلال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. بازیکنان باید به فکر پیروزی باشند و بدانند که می‌توانند به قهرمانی در لیگ دست پیدا کنند به شرط آنکه با تمرکز به دنبال کسب سه امتیاز بازی‌های باقی مانده باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما