شناسهٔ خبر: 38510295 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

تقابل استقلال با گل گهر پس از سفر مصیبت بار شاگردان مجیدی به سیرجان/ گل محمدی با پرسپولیس به شاگردان سابقش رسید

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری ۵ دیدار آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز نخست از رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال امروز پنج شنبه با دیدار تیم‌های ماشین‌سازی - نساجی مازندران آغاز خواهد شد. در مهمترین بازی روز نخست پرسپولیس صدر نشین میزبان شهر خودرو مشهد خواهد بود.

ماشین سازی تبریز - نساجی مازندران/ ورزشگاه شهید سلیمانی/ پنجشنبه ساعت۱۵:۳۰

تیم ماشین سازی تبریز پنج شنبه میزبان نساجی خواهد بود. محمدرضا مهاجری سرمربی سابق نساجی به دلیل بیماری قلبی از سمت خود استعفا کرد و حالا محمود فکری که سابقه بازی و مربیگری در این تیم دارد هدایت نساجی‌چی‌ها را برعهده خواهد داشت. شیخ لاری سرمربی ماشین سازان در یک قدمی اخراج قرار دارد و نتیجه گرفتن در این بازی خانگی می‌تواند این مربی را احیا کند. ماشین سازان در این بازی عزیز معبودی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.

فولاد خوزستان - شاهین شهرداری بوشهر/ ورزشگاه غدیر اهواز/ پنجشنبه ساعت ۱۶:۰۰

تیم فولاد خوزستان که این روز‌ها شرایط خوبی در جدول رده‌بندی دارد، میزبان شاهین شهرداری بوشهر است. در حال حاضر فولادی‌ها با ۳۰ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند و شاهینی‌ها که به تازگی طعم پیروزی در لیگ برتر را چشیده اند در رده پانزدهم جدول هستند.

گل گهر سیرجان - استقلال تهران/ ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان/ پنجشنبه ساعت ۱۶:۰۰

روز گذشته اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال تهران اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا این تیم را به سیرجان اعزام نمی‌کند. او بار‌ها به سازمان لیگ نامه زد تا این بازی لغو شود. در طرف مقابل گل گهری‌ها اعلام کردند آمادگی صددرصدی برای برگزاری این بازی را دارند و منتظر تیم استقلال هستند تا این بازی را بدون حضور تماشاگران برگزار کنند.

استقلال در این بازی خارج از خانه علی دشتی را به دلیل محرومیت و سیاوش یزدانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. گل‌گهر سیرجان هم میلاد فراهانی را به دلیل محرومیت، حسام پور هاشم و مهرداد عبدی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی قائدی هم با گذراندن دوران نقاهت خود و با صلاحدید فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌پوشان می‌تواند در این بازی حاضر شود.

بیشتر بخوانید: استقلال به سیرجان نمی‌رود

جدال یحیی با تیم سابق/ دربی بدون تماشاگر به اصفهان رسید/ شاهین به دنبال اوج گرفتن در اهواز

ذوب آهن - سپاهان اصفهان/ ورزشگاه فولادشهر/ پنجشنبه ساعت ۱۶:۱۵

ذوب آهن اصفهان که این روز‌ها به همراه میودراگ رادولوویچ صرب نتوانسته انتظارات را برآورده کند باید با یکی از مدعیان لیگ برتر دربی اصفهان را برگزار کند. سپاهان اصفهان در بازی هفته گذشته برابر پرسپولیس حاضر نشد و حالا باید خود را برای دربی بدون تماشاگر آماده کند. به نظر می‌رسد کومان هافبک اوکراینی سپاهان به این دیدار می‌رسد، اما وضعیت کی روش استنلی هنوز مشخص نیست.

پرسپولیس - شهرخودرو/ ورزشگاه آزادی/ پنجشنبه ساعت ۱۸:۳۰

یحیی گل محمدی با پرسپولیس این بار برابر شهرخودرو تیم سابق خود قرار می‌گیرد. شهر خودرو در نیم فصل اول پرسپولیس تحت هدایت کالدرون را با یک گل در ورزشگاه امام رضا (ع) شکست داد و حالا این بار باید دید یحیی می‌تواند تیم سابق خود را با پرسپولیس شکست دهد یا خیر. مجتبی سرآسیایی سرمربی شهر خودرو در تلاش است تا موفقیت‌های گل محمدی را به همراه مشهدی‌ها تکرار کند. در این بازی ممکن است گل‌محمدی از بیرانوند استفاده نکند و رادوشوویچ را درون دروازه قرار دهد.

سایپا - صنعت نفت آبادان/ ورزشگاه شهدای شهرقدس/ جمعه ساعت ۱۵:۳۰

سایپای تهران این روز‌ها شرایط خوبی در جدول رده‌بندی ندارد. این تیم قصد دارد در بازی خانگی برابر صنعت نفت آبادان که دراگان اسکوچیچ را از دست داده به پیروزی دست پیدا کند. صنعت نفت آبادان بعد از اینکه زمزمه‌های جدایی اسکوچیچ را شنید چهار بازی متوالی را باخت و حالا با بهنام سراج در این بازی غیرخانگی کار دشواری را دارد تا میان مدعیان جدول همچنان خود را نگه دارد با این حال شنیده می‌شود علیرضا منصوریان بعد از بازی با سایپا هدایت نفتی‌های آبادان را برعهده خواهد گرفت.

نفت مسجد سلیمان - پیکان/ ورزشگاه شهید بهنام محمدی/ جمعه ساعت ۱۶:۰۰

پیکان تهران با سرمربی جدید خود یعنی عبدالله ویسی همچنان چشم به پیروزی دوخته و این بار برابر نفت مسجد سلیمانی به میدان می‌رود که تنها یک بار در نیم فصل اول آن هم برابر تراکتور تن به شکست داده است. شاگردان تارتار قصد دارند از این تیم انتهای جدولی در این بازی خانگی سه امتیاز بگیرند.

پارس جنوبی جم - تراکتور/ ورزشگاه تختی جم/ جمعه ساعت ۱۸:۳۰

پارس جنوبی جم به همراه هومن افاضلی به دنبال این است تا خود را از میانه‌های پایین جدول بالا بکشد. این تیم در این بازی خانگی میزبان تراکتوری خواهند بود که از مدعیان قهرمانی به حساب می‌آید. تراکتورسازان در این بازی مسعود شجاعی کاپیتان خود را به دلیل مسائل انضباطی در اختیار ندارند. شنیده می‌شود میمبلا به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهد بود.

نظر شما