شناسهٔ خبر: 38510218 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ضدعفونی شبانه اتوبوس‌های شهری در زنجان

سرپرست شهرداری زنجان گفت: هر شب بعد از اتمام ساعات کاری همه ناوگان اتوبوسرانی شهر زنجان ضد عفونی می‌شود.

صاحب‌خبر -

غلامحسن احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تمهیدات شهرداری در ارتباط با پیشگیری از شیوع کرونا و مقابله با این بیماری اظهار کرد: در این رابطه ستاد پیشگیری از کرونا تشکیل شده و بر رعایت موارد بهداشتی تأکید شده است.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به نصب توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا در اتوبوس‌های شهری افزود: همچنین از چند روز گذشته ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی آغاز شده است.

وی گفت: در همین راستا هر شب بعد از اتمام ساعات کاری اتوبوس‌های درون شهری، همه ناوگان اتوبوسرانی شهر زنجان ضد عفونی می‌شود.

احمدی با بیان اینکه در کنار ضد عفونی اتوبوس‌ها ، تاکسی‌های درون شهری نیز ضد عفونی می‌شوند، افزود‌: هر شب ۱۱۵ دستگاه اتوبوس و  بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ دستگاه تاکسی ضد عفونی می‌شود.

 سرپرست شهرداری زنجان تصریح کرد: روزانه‌ به همه رانندگان تاکسی‌های درون شهری برای ضد عفونی وسیله نقلیه خود پیامک ارسال می‌شود و هر شب ۳۵۰  تا ۴۰۰ دستگاه تاکسی برای ضد عفونی به سازمان مراجعه می‌کنند.

وی افزود: شهرداری برای حفظ سلامت کارکنان خود و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا نسبت به توزیع ماسک و الکل در میان کارمندان اقدام کرده و به پاکبانان نیز ماسک و دستکش داده شده تا هنگام کار به این تجهیزات مجهز باشند و سلامتشان در مخاطره نیفتند.

انتهای پیام/73005/ق

نظر شما