شناسهٔ خبر: 38506018 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بسته خبری|۷ اسفند

آخرین آمار‌ها از مبتلایان به کووید ۱۹/پاسخ به چند سوال مهم در مورد «کرونا ویروس»

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز چهارشنبه ۷ اسفند ماه مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز چهارشنبه ۷ اسفند ماه مشاهده می‌کنید.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: قیمت میوه و سبزیجات در میادین میوه و تره بار ثبات داشته و تقریباً افزایش قیمتی در میادین در خصوص میوه‌ها و سبزیجات رخ نداده است.
 
به گفته ملکی، تاکیک‌های جدید علمیاتی پس از بررسی هر حادثه مهم، آموزش داده می‌شود.
 
رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تشریح آخرین آمار‌ها در خصوص تعداد مبتلایان و جان باختگان کرونا ویروس پرداخت.
 
 
 چهارشنبه ۳۰ بهمن بود که کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت در گفتگو با «میزان» خبر «مثبت شدن نتایج آزمایش اولیه دو مورد از موارد مشکوک ابتلا به کروناویروس» را تایید کرد.
 
رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: در سال ۹۸، ۴۰ هیات علمی پیمانی جذب کردیم و این اساتید در مهر ماه ۹۸ در استان‌ها توزیع شده و شروع به تحصیل کردند. برای جذب این ۴۰ هیات علمی توانایی بیش از ۴ هزار نفر از متقاضیان جذب اعضای هیات علمی در شهریور و بهمن ۹۷ مورد بررسی قرار گرفت.
 
مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران به تشریح زیر و بم پرداختی‌ها به پاکبان‌ها پرداخت.
 
وزیر بهداشت با بیان اینکه روند بهبود و ترخیص بیماران مبتلا به کروناویروس با افزایش روبه رو بوده است، گفت: اعمال محدودیت در سیستم اداری و دولتی برخی شهر‌ها نیز اخذ می‌شود و به اطلاع مردم ایران خواهد رسید.
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما